English

ابراهیم نصری:

جاده های خراسان رضوی به علت بارش برف و باران، لغزنده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: بر اساس اعلام مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از عصر دیروز یک سامانه بارشی وارد استان شده است.

جاده های خراسان رضوی به علت بارش برف و باران، لغزنده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، بارش برف و باران در برخی جاده‌های استان از پیش از ظهر امروز آغاز شده و هم اکنون سطح این جاده‌ها به ویژه در شمال و غرب استان لغزنده گزارش شده است.

نصری در ادامه افزود: بر اساس اعلام مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از عصر دیروز یک سامانه بارشی وارد استان شده و بارش‌ها به شکل برف و باران تا روز سه‌شنبه هفته جاری به صورت متناوب ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی تاکید کرد: طبق پیش‌بینی ها، بیشترین میزان آن طی عصر امروز یکشنبه تا صبح دوشنبه رخ خواهد داد و در مناطق سردسیر خراسان رضوی بارش برف همراه با وزش باد و افت دما پیش‌بینی شده است.

وی همچنین تصریح کرد: هم اکنون بارش برف در جاده‌های درگز - قوچان در محدوده گردنه‌های امام قلی و تیوان، قوچان - خوشاب، سبزوار -اسفراین در محدوده گردنه بید برغمد و همچنین جاده جوین-جغتای موجب لغزندگی سطح جاده‌ها شده است.

نصری در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: جاده چناران به گلبهار نیز با بارش پراکنده باران لغزنده شده و مه غلیظ نیز دید افقی در محدوده پایانه مرزی باجگیران را به شدت کاهش داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه