English

نبض اساسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، موضوع تبیین است

مدیر کل صدا وسیما مرکز کردستان گفت: در موضوع بیانیه دوم کار اکادمی انجام نشده است نبض اساسی بیانیه گام دوم موضوع تبیین است که در این زمینه رسانه ها باید تلاش کنند.

نبض اساسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، موضوع تبیین است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، جعفر عبدالملکی در مراسم اختتامیه هفتمین دوره جشنواره ابوذر در سنندج ایام الله دهه فجر را تبریک گفت و اظهار کرد: خود اگاهی یک مفهوم و یک وازه چند بعدی و پیچیده است که در اکادمی بسیاری از کشورهای جهان مطرح است.

وی در ادامه افزود: خوداگاهی در بعد مدیریت موجب موفقیت و در بعد تاریخ موجب شناخت است.

مدیرکل صدا و سیما مرکز کردستان با بیان اینکه در علوم سیاسی معادل سواد سیاسی عنوان شده است افزود: اگر ما به 200 سال گذشته ایران نگاه کنیم از قرن 18 به بعد مباحث پست مدرن مطرح شد.

وی تصریح کرد: در تمام مباحث در تفکر اندیشمندان و سایست گذاری سیاست مداران سلطه نبض اساسی بوده و سلطه گری و جنگ آورای که امروز تحت عنوان هژمون مطرح می شود نبض اصلی موضوعات غرب است.

عبدالملکی اظهار کرد: توسعه و رشد و تکامل را غرب در هیچ کشوری نمی پذیرند زمانی این توسعه و تکامل با پیروزی انقلاب حادث شد انها تسلط 100 ساله داشتند به همین دلیل این انقلاب را بر نمی تابیدند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک اعتراض به این پست مدرنیته و سیاست غرب بود که نمی خواستند هیچ کشوری پیشرفت کند.

عبدالملکی گفت: انقلاب اسلامی بر اساس خود اگاهی تاریخی یک رهبر و هماهنگی مردم و مبنای دینی و اعتقادی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه ما در ساحت سیاسی در انقلاب اسلامی بسیار موفق بوده ایم گفت: اما به لحاظ اقتصادی و فرهنگی هنوز جای کار داریم.

مدیرکل صداوسیما مرکز کردستان اظهار کرد: ما در متن جنگ نرم هستیم امروز مشکلات و کاستی های به خاطر ناکارامدی مسئولان وجود دارد.

وی با بیان انقلاب اسلامی داعیه دار حرکت ایدولوژی است گفت: امروز رسالت تک تک افراد جامعه به ویژه اصحاب رسانه اگاهی بخشی و خود اگاهی در جامعه است.

وی افزود؛ در موضوع بیانیه دوم کار اکادمی انجام نشده است نبض اساسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی موضوع تبیین است که در این زمینه رسانه ها باید تلاش کنند.

عبدالملکی در ادامه به نفوذ و فتنه به عنوان یکی از مهمترین موضوعات در جنگ نرم است اظهار کرد: امروز دشمنان برای اینکه بر افکار مردم مسلط شوند کارهای تبلیغاتی بسیاری انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: زمینه نفوذ محکم نبودن در برابر دشمنان است ما باید خاکریز مقابله را محکم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه