English

با راه اندازی اولین فرستنده دایم؛

پوشش مجدد شبکه های تلویزیونی شهر مریوان با قابلیت HD برقرار شد

مشکل پوشش تلویزیونی مریوان با راه اندازی اولین فرستنده دائم و مجهز با قابلیت پخش شبکه های HD، مرتفع شد.

پوشش مجدد شبکه های تلویزیونی شهر مریوان با قابلیت HD برقرار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، از روز‌های گذشته همزمان با بارش سنگین برف و قطعی برق، گیرنده‌های تلویزیونی مریوان با مشکلاتی همراه شد بارش سنگین برف موجب اختلال در پخش برنامه‌های صداوسیما در مریوان شده بود و مخاطبان برنامه‌های مختلف صداوسیما به شبکه‌های مختلف تلویزیونی از جمله شبکه استانی کردستان دسترسی نداشتند پیرو درخواست های مکرر شهروندان مبنی بر قطع شبکه های تلویزیونی، با دستور مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان بلافاصله تیم عملیاتی معاونت فنی این مرکز وارد مریوان شدند و اولین فرستنده مجهز به پخش شبکه های HD در رادیو شهری مریوان را راه اندازی کردند و فرستنده 100 وات تلویزیونی در این شهرستان آغاز بکار کرد.

جعفر عبدالملکی در آیین افتتاح این فرستنده گفت: توسعه زیرساخت‌های رادیویی و تلویزیونی و افزایش ضریب مخاطب در نقطه صفر مرزی یکی از برنامه‌های این سازمان است که با تامین اعتبارات استانی و شهرستانی این مهم بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار خواهد گرفت. این فرستنده به عنوان جایگزین در مواقع بحرانی مورد استفاده قرار می گیرد تا قطعی شبکه های تلویزیونی در این شهرستان به حداقل برسد.

مدیرکل صدا و سیما مرکز کردستان از راه اندازی دفتر خبری به همت شهرداری باتوجه به ظرفیت‌های خبری جهت انعکاس رویدادها و ظرفیت های خبری شهرستان، خبر داد و افزود: راه اندازی تلویزیون‌های شهری در سطح استان را از دیگر برنامه‌های صداوسیما است.

وی درباره فرستنده صداوسیما در مریوان و نحوه دریافت شبکه‌های تلویزیونی گفت: این فرستنده 100  وات قابلیت پخش هشت شبکه تلویزیونی با فرمت اچ دی و چهار شبکه رادیو نما را داراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه