English

استاندار مازندران:

سومین بالگرد امداد و نجات بزودی در غرب استان مستقر می شود

استاندار مازندران با اشاره به اینکه بالگرد ساری، دومین بالگردی است که در مرکز استان برای انجام ماموریت های مختلف در حوزه های مدیریتی و امداد نجات مستقر شده است، گفت: سومین بالگرد با همین کیفیت در غرب مازندران بزودی مستقر می شود تا شاهد خدمت رسانی به مردم باشیم.

سومین بالگرد امداد و نجات بزودی در غرب استان مستقر می شود

به گزار خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در اولین پرواز بالگرد امداد و نجات مستقر در ساری، ضمن بازدید از آخرین وضعیت محور کیاسر و بخش چهاردانگه به روستاهای کم برخوردار سینور و ترکام رفت و با مردم این دو روستا در مورد مشکلات آنان دیدار و گفتگو کرد و اظهار داشت: این بالگرد دومین بالگردی است که در مرکز استان برای انجام مأموریت های مختلف در حوزه های مدیریتی و امداد نجات مستقر شده است.

وی ادامه داد: سومین بالگرد با همین کیفیت در غرب مازندران به زودی مستقر می شود تا شاهد خدمت رسانی به مردم باشیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: در راستای بازدیدهایی که از مناطق روستایی استان داریم، در سفری یک روزه از مناطقی که به برکت بارش برف الهی درگیر مشکلاتی شدند، بازدید کردیم.

وی گفت: در این مناطق اقداماتی انجام شد و با توجه به اینکه همکاران ما در حوزه های اجرایی، راهداری، هلال احمر، فرمانداری و بخشدار کیاسر زحمات زیادی کشیدند، بازدیدی را بعمل آوردیم و با حضور در منطقه چهاردانگه، مشکلات مردم روستاهای سنور و ترکام را مورد پیگیری و بررسی قرار دادیم.

حسینی پور افزود: با پیگیری هایی که صورت گرفته است به زودی عملیات بهسازی مدرسه شهید کریمی روستای ترکام آغاز می شود تا شاهد رفع مشکل تحصیل دانش آموزان ابتدایی این روستا باشیم و به دیگر شاهد مهاجرت مردم این روستا برای ادامه تحصیل فرزندانشان نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه