English

نماینده مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی:

ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها در غرب مازندران لازم و ضروری است

نماینده مردم شهرستان‌های عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بازگشایی آزادراه تهران-شمال باید به دنبال ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها در منطقه باشیم.

ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها در غرب مازندران لازم و ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید شمس الدین حسینی در نشست با خبرنگاران با اشاره به انتخابات اخیر شوراهای شهر و روستا و بحث تأئید یا عدم احراز صلاحیت ها اظهار داشت: مازندران یکی از استان‌های با بالاترین عدم احراز صلاحیت است که اتفاقاً در غرب استان این موضوع بیشتر بود و بین 50 تا 70 درصد عدم احراز صلاحیت دیده شد.

وی با بیان اینکه به دنبال تأیید صلاحیت فرد یا افرادی نبودم و تصمیم نهایی بر عهده هیأت نظارت بود، ادامه داد: موارد عدم احراز صلاحیت افراد باید مشخص و شفاف سازی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی درباره تلاش ها و فعالیت هایی که برای استان شدن غرب مازندران صورت گرفت، گفت: برای استان شدن غرب مازندران تلاش نکردم و الان هم که هیچ برنامه و تلاشی ندارم حتی مانند بعضی ها که در انتخابات گذشته شاید برای کسب رأی حرفای موافق در این باره زدند و چنین مسائلی را مطرح کردند ولی من دنبال این چیزها نیستم.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید سطح آگاهی‌های عمومی را افزایش دهند و از دادن آگاهی احساسی پرهیز شود، تصریح کرد: برای استان شدن باید دولت لایحه‌ای را تهیه کند نه اینکه به وزیر کشور نامه‌نگاری شود.

حسینی خاطرنشان کرد: نامه‌ای هم که در گذشته به وزیر کشور نوشته شده بود آن را امضا نکردم چون تا زمانی که رئیس جمهور نخواهد هیچ لایحه ای برای استان شدن طرح و تهیه نخواهد شد و تأکید من بر این است که باید به دنبال یکپارچگی بیشتر در مازندران باشیم.

وی درباره طرح منطقه آزاد در مازندران بیان داشت: نباید به منطقه آزاد صفر یا یک نگاه کرد زیرا می‌تواند هم مفید و هم مضر باشد چون منطقه آزاد دارای فلسفه خاص خودش است و موفقیت یا عدم موفقیت آن به نحوه مدیریت اجرایی دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که نظر شما درباره دولت آقای رئیسی چیست و آیا می تواند انتظارات را برآورده کند یا خیر، اظهار داشت: به دولت آقای رئیسی امیدوار هستم و اتفاقات خوبی می‌افتد و برداشت من این است که آقای رئیسی موفق خواهد بود زیرا توانمندی‌های بالایی دارد.

وی در ادامه پرسش و پاسخ ها با خبرنگاران به بهره برداری از آزادراه تهران شمال در آینده نه چندان دور پرداخت و افزود: با توجه به بازگشایی آزادراه تهران-شمال باید به دنبال ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها در منطقه باشیم و ما در حوزه انتخابیه خودمان طرح آبرسانی از منطقه دو هزار به سه شهرستان عباس آباد، تنکابن و رامسر را در دست اقدام داریم که مناقصه آن برگزار شد و پیمانکار آن هم انتخاب شد ولی در کمال تأسف مجوز کمیسیون ماده 23 اخذ نشد که البته در همین رابطه وزیر نیرو نامه‌ای را نوشت و پس از امضا به سازمان برنامه و بودجه ارسال کرد.

حسینی ادامه داد: حدود 1700 دِبی خروجی آب است و از منطقه دو هزار تنکابن، پروژه آن اجرا می‌شود  و بنده نیز پیگیری خود را برای کسب مجوز این پروژه با جدیت دنبال می‌کنم.

حسینی نماینده عباس آباد، تنکابن و رامسر

وی با بیان اینکه 86 درصد تأمین آب مازندران از چاه و بقیه از آب های سطحی است، گفت: این کار پر هزینه و ناپایدار است و با توجه به جمعیت بومی و شناور فعلی جوابگو نیست و نیاز به تأسیسات آبی داریم.

نماینده مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سد میجران رامسر 22 میلیون متر مکعب آب داریم، بیان داشت: در سد هزارود نشتارود مطالعه ناقص انجام شد که به دنبال تکمیل مطالعات آن هستیم و مجوز ماده 23 آن را هم خواهیم گرفت.

وی در پایان گفت: بالغ بر 60 درصد شبکه آبرسانی در شهرستان‌های منطقه هدر می‌رود و بر این اساس 265 کیلومتر شبکه آبرسانی عباس آباد، تنکابن و رامسر نیاز به بازسازی دارد که این موضوع نیز در حال بررسی است تا در قالب یک پروژه اجرایی شود.

به گزارش موج مازندران، در پایان این نشست خبری، نماینده مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار عباس آباد و تنی چند از مسئولان از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی حوزه انتخابیه بازدید بعمل آوردند و از نزدیک در جریان روند تولید و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان قرار گرفتند که تصاویری از این بازدید را در زیر می بینید.

 

حسینی نماینده عباس آباد، تنکابن و رامسر

حسینی نماینده عباس آباد، تنکابن و رامسر

حسینی نماینده عباس آباد، تنکابن و رامسر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه