English

نائب رئیس اتحادیه جامعه واحدهای پذیرایی کندوان:

اقتصاد نیمه جان غرب مازندران از نفس می افتد

نائب رئیس اتحادیه جامعه واحدهای پذیرایی کندوان گفت: با تعطیلات پی در پی اصناف و بنگاههای اقتصادی گوناگون در غرب مازندران اقتصاد نیمه جان این منطقه در حال از نفس افتادن است.

اقتصاد نیمه جان غرب مازندران از نفس می افتد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مرتضی ردایی با اشاره به اینکه توان مردم در غرب استان مازندران بریده شده است، اظهار داشت: این بدان علت است که منطقه غرب مازندران نفسش با گردشگر گره خورده است و عدم حضور گردشگران در غرب استان مازندران اقتصاد این منطقه را دچار مشکل کرده است.

وی ادامه داد: سؤال اینجاست چرا باید در مرکز کشور همه بنگاههای اقتصادی فعال باشند اما در دو قدمی پایتخت همه تعطیل شوند در حالی که این موضوع، زندگی مردم را با سختی مواجه کرده است.

نائب رئیس اتحادیه جامعه واحدهای پذیرایی کندوان بیان داشت: رستوران های بین راهی، تالارها، هتل ها و سوپر سوغات ها که بخش مهم اشتغال هستند در حال حاضر در مناطق غرب استان مازندران از نظر اقتصادی شرایط خوبی ندارند.

وی گفت: نمایندگان محترم مردم غرب مازندران در مجلس شورای اسلامی باید در راستای رفع این مشکل اقتصادی که برای بنگاههای مختلف اقتصادی در غرب استان مازندران به وجود آمده است، ورود کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی