English

یخ‌زدگی بیش از ۳۰۰۰ کنتور آب در کردستان

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کردستان گفت: از آغاز بارش‌ برف و کولاک و برودت هوا در استان 3 هزار و 124 مورد یخ‌زدگی کنتور از سوی مشترکان به شرکت آبفای استان اعلام شده و تا کنون یک هزار و 341 دستگاه کنتور مشترکان تعویض شده است.

یخ‌زدگی بیش از 3000 کنتور آب در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، علیرضا تخت‌شاهی صبح امروز سه شنبه در گفت‌وگو با رسانه های استان کردستان اظهار کرد: از آغاز بارش‌ برف و کولاک و برودت هوا در استان  3 هزار و 124 مورد یخ‌زدگی کنتور از سوی مشترکان به شرکت آبفای استان اعلام شد و تاکنون یک هزار و 341 دستگاه کنتور مشترکان تعویض شده است.

به گفته وی، یک هزار و 152 دستگاه کنتور نیز دارای مشکلات جزیی بودند که مشکل این کنتورها نیز مرتفع شده است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کردستان با بیان اینکه631 دستگاه کنتور عمدتا تجاری دچار مشکل اساسی بودند، گفت: این کنتورها به درخواست مشترکان برچیده و فعلا تا پایان برودت هوا جایگزین نخواهد شد.

تخت‌شاهی ادامه داد: در راستای جلوگیری از بحران و یخ زدگی تمامی واحدهای امداد و حوادث و اکیپ‌های عملیاتی آبفا به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در خدمت همشهریان هستند.

وی از مشترکان درخواست کرد با عایق بندی صحیح کنتورهای آب با پوشال و پشم شیشه و سایر پوشش‌های مناسب از بروز مشکلاتی چون یخ زدگی کنتور و خسارت و زیان مالی جلوگیری کنند.

 مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کردستان با بیان اینکه  یک هزار و 12 روستا از مجموع یک‌هزار و 677 روستای کردستان زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارند، افزود:‌در حال حاضر بیش از 470 هزار مشترک در کردستان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره‌مند است.

وی میانگین زمان رفع حوادث آب و فاضلاب در استان را کمتر از پنج ساعت بیان کرد و گفت:  از طریق مرکز 122 به صورت 24 ساعته همه حوادث آب و فاضلاب از زمان تماس مشترک تا هنگام رفع حادثه و نظرسنجی حسن انجام کار، رصد می‌شود که این امر موجب شده تا میانگین زمان رفع حادثه به کمتر از 5 ساعت برسد.

تخت شاهی در پایان اضافه کرد: به محض اعلام حادثه از سوی مشترکان به سامانه 122 و ثبت در سامانه، مورد اعلامی به واحد امداد و حوادث اطلاع و بلافاصله برای ترمیم یا رفع حادثه اقدام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه