English

عملیات ارتقای ۴ تصفیه خانه فاضلاب کردستان در حال انجام است

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کردستان گفت: در حال حاضر تصفیه خانه‌های فاضلاب سنندج، سقز، مریوان و سریش آباد در دست ارتقاء قرار دارند.

عملیات ارتقای 4 تصفیه خانه فاضلاب کردستان در حال انجام است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، علیرضا تخت‌شاهی صبح امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به وجود 10 تصفیه خانه فاضلاب در استان اظهار کرد: از این تعداد عملیات ارتقاء کمی و کیفی 4 تصفیه خانه در حال اجرا است.

وی افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهر سریش‌آباد که با هزینه 70 میلیارد ریال ایجاد شده در حال حاضر با ظرفیت تصفیه 2 هزار (متر مکعب در شبانه روز) برای جمعیت 10 هزار نفر در حال فعالیت است که قرار است ظرفیت تصفیه آن پس از ارتقاء به 4 هزار (متر مکعب در شبانه روز) و برای جمعیت 18300 نفر اجرا شود.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کردستان خاطرنشان کرد: این پروژه هم اکنون دارای 20 درصد پیشرفت فیزیکی است و در صورت تأمین 150 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز آن طرح ارتقاء تصفیه خانه تا پایان سال 1402 تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

تخت‌شاهی تصریح کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر مریوان که با هزینه 180 میلیارد ریال ایجاد شده در حال حاضر با ظرفیت تصفیه 20 هزار (متر مکعب در شبانه روز) برای جمعیت 105 هزار نفر در حال فعالیت است که قرار است ظرفیت تصفیه آن پس از ارتقاء به 59 هزار (متر مکعب در شبانه روز) و برای جمعیت 210 هزار نفر اجرا شود.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کردستان خاطرنشان کرد: این پروژه هم اکنون دارای 25 درصد پیشرفت فیزیکی است و در صورت تأمین 500 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز آن طرح ارتقاء تصفیه خانه تا پایان سال 1402 تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهر سقز که با هزینه 100 میلیارد ریال ایجاد شده در حال حاضر با ظرفیت تصفیه 34 هزار (متر مکعب در شبانه روز) برای جمعیت 150 هزار نفر در حال فعالیت است که قرار است ظرفیت تصفیه آن پس از ارتقاء به 54 هزار (متر مکعب در شبانه روز) و برای جمعیت 240 هزار نفر اجرا شود.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کردستان خاطرنشان کرد: این پروژه هم اکنون دارای 40 درصد پیشرفت فیزیکی است و در صورت تأمین 400 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز آن طرح ارتقاء تصفیه خانه تا پایان سال 1403 تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

تخت‌شاهی تصریح کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهر سنندج که با هزینه 270 میلیارد ریال ایجاد شده در حال حاضر با ظرفیت تصفیه 99 هزار (متر مکعب در شبانه روز) برای جمعیت 465 هزار نفر در حال فعالیت است که قرار است ظرفیت تصفیه آن پس از ارتقاء به 150 هزار (متر مکعب در شبانه روز) و برای جمعیت 700 هزار نفر اجرا شود.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کردستان خاطرنشان کرد: این پروژه هم اکنون دارای 62 درصد پیشرفت فیزیکی است و در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز آن طرح ارتقاء تصفیه خانه تا پایان سال 1401 تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه