English

فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب سنندج با تامین مالی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کردستان گفت: فاز دوم پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر سنندج در صورت تأمین منابع مالی تا پایان سالجاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب سنندج با تامین مالی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، علیرضا تخت شاهی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران رسانه ها اظهار کرد: در خصوص پروژه اجرای فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب سنندج با توجه به گزارشات آب نیرو در این جلسه مبنی بر پیشرفت 64 درصدی پروژه مقرر شد در صورت تأمین منابع مالی پروژه تا پایان سالجاری فاز دوم این پروژه وارد مدار بهره‌برداری شود.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کردستان تصریح کرد: در خصوص پروژه انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه آب شهر سنندج نیز با توجه به پیگیری‌ها، 50 درصد لوله‌های مورد نیاز پروژه تأمین و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

تخت شاهی از بهره‌برداری بخش مربوط به تونل انتقال آب از سامانه سد آزاد به سد قوچم در خردادماه جاری خبر داد و بیان کرد: در خصوص انتقال آب سد قوچم به شهرستان‌های قروه و دهگلان، برنامه‌ریزی لازم برای اجرای پروژه مذکور با اعتبار 600 میلیارد تومان در دستور کار شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران قرار گرفته است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن این اقدامات زمینه رضایت هرچه بیشتر شهروندان کردستانی از خدمات آبفا استان در دو بخش آب و فاضلاب فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه