English

کریم‌الله محبوبی خبر داد:

آزادی ۱۶ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در اردبیل

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: ۱۶ زندانی جرایم غیرعمد و مالی به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) از زندان‌های این استان آزاد شدند.

آزادی 16 زندانی جرایم غیرعمد و مالی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کریم‌الله محبوبی ، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: مبلغ محکومیت این زندانیان که در آستانه مناسبت گرامی‌داشت روز مادر به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشته‌اند، بیش از ۳۳ میلیارد ریال بود.

وی از کمک سه میلیارد و ۸۰ میلیون ریالی ستاد دیه استان و کمک ۵۰۰ میلیون ریالی ستاد دیه کشور گفت: از جمله این زندانیان خانمی با مبلغ بدهی بیش از ۲ میلیارد ریال بود که با مشارکت خیرین و ستاد دیه استان اردبیل از زندان آزاد شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل می گوید: مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال گذشت رضایتمندانه شاکیان، هفت میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال آورده مددجویان، هفت میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال پذیرش حکم اعسار دادگستری، ۴۰۰ میلیون ریال مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی تامین شد.

به گفته محبوبی ستاد دیه یک موسسه خیریه غیرتجاری و غیرانتفاعی است، که از مسئولان و خیرین نوع‌دوست درخواست می شود تا این ستاد مردم نهاد را در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی بیش از پیش یاری نمایند.

وی گفت: هم اکنون ۸۶ مددجوی جرایم غیرعمد واجد شرایط دریافت کمک ستاد دیه در زندان‌های استان اردبیل دوران حبس خود را سپری می‌کنند که برای آزادی آنها مبلغ ۳۸۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

محبوبی گفت: تعداد ۱۶۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ محکومیت بیش از ۳۹۲ میلیارد ریال از ابتدای سال‌جاری با کمک نمایندگی ستاد دیه از زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه