English

معاون هماهنگ کننده استان اصفهان خبر داد:

برگزاری یادواره شهدای انتظامی اصفهان در دهه فجر/ اجرای طرح هر پلیس سفیر یک شهید

معاون هماهنگ کننده استان اصفهان از برگزاری یادواره شهدای انتظامی استان اصفهان در دهه مبارک فجر خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای انتظامی اصفهان در دهه فجر/ اجرای طرح هر پلیس سفیر یک شهید

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایوب گرامی با اشاره به برگزاری 10 یادواره شهدای انتظامی استان از ابتدای سال تا کنون گفت: استان اصفهان 23 هزار و 500 شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده که از این تعداد 856 شهید متعلق به فرماندهی انتظامی استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم تا به پاس جانفشانی و ایثاری که شهدا برای امنیت و آرامش ما کردند همیشه یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم، افزود: از ابتدای امسال 10 یادواره به منظور بزرگداشت شهدای انتظامی استان اصفهان برگزار شد که آخرین آن در شهرستان تیران و کرون بود.

برگزاری یادواره شهدای انتظامی در دهه فجر

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برگزاری یک یادواره ویژه شهدای انتظامی استان اصفهان در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: تا پایان سال 4 یادواره شهدا هم برگزار می شود که زمان و مکان آنها متعاقباً اعلام خواهد شد.

این مقام انتظامی با اشاره به هجمه های دشمن برای استحاله فرهنگی جوانان این مرز و بوم اظهار داشت: ما در مقابل آفند دشمن باید پدافند مناسب داشته باشیم و یکی از محورهای پدافندی در مقابله هجمه های فرهنگی دشمن برگزاری همین یادواره های شهدا است تا از این طریق جوانان را با سیر و سلوک و سبک زندگی شهدا و فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت بیشتر آشنا کرده و درجه ایمان را در آنها تقویت کنیم.

وی در خصوص اهداف برگزاری یادواره های شهدا اظهار داشت: ما از این کار 2 هدف را دنبال می کنیم یکی تکریم خانواده های شهدا و دوم اینکه بتوانیم از این شهدا الگو بگیریم و در این چند روزه دنیا به نحو خداپسندانه زندگی کنیم.

ساخت یادمان شهدا در یگان های انتظامی اصفهان

سرهنگ گرامی از ساخت یادمان شهدا در همه ستاد های انتظامی، پلیس های تخصصی ، معاونت ها، کلانتری ها و پاسگاه ها و تمامی یگان های انتظامی استان اصفهان خبر داد و گفت: هر شخصی که وارد این یگان ها می شود ابتدا به مقام شامخ شهدای انتظامی ادای احترام می کند و احترام به شهدا امروز به یک فرهنگ عمومی در بین کارکنان انتظامی تبدیل شده است.

اجرای طرح "هر پلیس سفیر یک شهید"

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی به اجرای طرح "هر پلیس سفیر یک شهید" اشاره کرد و عنوان داشت: برای اینکه کارکنان انتظامی با شهدا بیشتر مأنوس باشند به وصایا و شیوه زندگی آنها توجه کنند طرحی با عنوان هر "پلیس سفیر یک شهید" در مرکز آموزش شهید بهشتی و یگان ویژه استان اصفهان در حال اجرا است که در این طرح هر یک از کارکنان با یک شهید آشنا شده و سپس می رود در مورد آن شهید تحقیق می کند، زندگی نامه وصایای او را بررسی کرده و کارهایی که در زمان زنده بودن انجام می داده را در زندگی و خود این کارها را ادامه می دهد.

آشنایی سربازان وظیفه با شهدا در طرح " گشتی در بهشت"

سرهگ گرامی خاطر نشان کرد: همچنین طرحی نیز توسط عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با عنوان " گشتی در بهشت" اجرا می شود و در این طرح نیز سربازان وظیفه به صورت جمعی در گلستان شهدای شهر اصفهان و شهرستان های محل خدمت خود حضور یافته و با زندگی و سیر و سلوک شهدا آشنا می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه