English

شهبازی خبر داد:

یادواره شهدای سده لنجان برگزار می شود

شهردار سده لنجان از برگزاری یادواره شهدای شهر سده لنجان خبر داد.

یادواره شهدای سده لنجان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،   حمید شهبازی با اشاره به لزوم گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: برگزاری همایش‌ها، کنگره ها و سمینارهای مرتبط با شهدا منجر به شناسایی بهتر آنها به نسل سوم و چهارم انقلاب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهر سده لنجان نیز از جمله شهرهایی است که شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است، افزود: از این رو تکریم خانواده شهدا و توجه به جایگاه شهدا در این شهر نیز مورد توجه مسئولان این شهرستان قرار دارد.

 شهردار سده لنجان برپایی یادواره شهدا در سده لنجان را از جمله اقدامات در دستور کار در این راستا اعلام کرد و ابراز داشت: این یادواره با عنوان "به یاد ستاره‌ها" و با هدف گرامیداشت 55 شهید این شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری یادواره شهدای شهر سده لنجان پنجشنبه 23 دی ماه انتخاب شده است، ادامه داد: مهمان ویژه این مراسم محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

شهبازی با بیان اینکه یادواره شهدای شهر سده لنجان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: این یادواره به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سده لنجان، صنایع بزرگ استان، دفتر امام جمعه سده لنجان و ناحیه مقاومت بسیج لنجان برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه