English

حمید شهبازی خبر داد:

حضور ۲ ورزشکار از شهر سده لنجان در مسابقات جهانی وزنه‌برداری

شهردار سده لنجان از حضور 2 ورزشکار از شهر سده لنجان در مسابقات جهانی وزنه‌برداری خبر داد.

حضور 2 ورزشکار از شهر سده لنجان در مسابقات جهانی وزنه‌برداری

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: امسال مسابقات جهانی وزنه‌برداری به میزبانی ازبکستان با حضور ۴۳۲ وزنه‌بردار شامل ۲۴۵ مرد از ۶۵ کشور و ۱۸۷ وزنه‌بردار زن از ۵۶ کشور مختلف برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در مسابقات جهانی وزنه‌برداری، از شهر سده لنجان به عنوان پایتخت وزنه برداری ایران همچون سال‌های گذشته دو وزنه‌بردار حضور دارند.

این مقام مسئول ادامه داد: در این مسابقات، در گروه A دسته ۱۰۲ کیلوگرم مردان «رسول معتمدی» و در گروه A دسته ۸۷ کیلوگرم زنان «یکتا جمالی» با ۱۶ سال سن به عنوان نخستین مدال‌آور زنان ایران در رشته وزنه‌برداری، حضور دارند.

حمید شهبازی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهر سده لنجان در بسیاری از حوزه‌های ورزشی در سطح ملی حائز رتبه‌های ارزشمند بوده و در عرصه‌های بین‌المللی نیز افتخارات زیادی کسب کرده، امیدواریم در روزهای آینده که مسابقات جهانی وزنه‌برداری در حال برگزاری است، شاهد افتخارآفرینی این دو ورزشکار کشورمان باشیم.

وی گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوب شهر سده لنجان در رشته وزنه‎ برداری دارد، «سهراب مرادی» به عنوان تنها دارنده مدال طلای المپیکی استان از فرزندان این شهر است و در سال‌های گذشته نیز استعدادهای زیادی را در این ورزش شاهد بوده‌ایم، در حال حاضر ورزش وزنه ‎برداری به عنوان ورزش اول این شهر قلمداد می‌شود که امیدواریم مسئولان حمایت‌های لازم را از استعدادهای ورزشی سده لنجان انجام دهند.

شهردار سده لنجان با بیان اینکه دعای خیر مردم استان برای دو ورزشکار وزنه‌بردار شهر سده لنجان در مسابقات جهانی وزنه‌برداری، پشتوانه خوبی برای موفقیت آنها است، گفت: شهرداری و شورای شهر تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا بستری مناسب به ویژه در حوزه امکانات سخت‌افزاری فراهم آورد تا این افراد با آرامش بیشتری به ورزش بپردازند و برای مردم شهر و کشورمان افتخارآفرینی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه