English

فقط با ۴۵ میلیون تومان از مدال‌آوران البرزی پارالمپیک تجلیل کردند!

رئیس هیات جانبازان و معلولین البرز با انتقاد از استقبال و تجلیل از مدال آوران پارالمپیک البرز گفت: فقط با ۴۵ میلیون تومان از مدال‌آوران البرزی پارالمپیک تجلیل کردند

فقط با ۴۵ میلیون تومان از مدال‌آوران البرزی پارالمپیک تجلیل کردند!

به گزارش خبرگزاری موج البرز، سعید براتی ، با اشاره به اینکه امسال سه نفر از ورزشکاران به مسابقات پارالمپیک راه یافتند، گفت: امیر جعفری در رشته وزنه برداری به مدال نقره دست یافت و مهرزاد مهروان موفق به کسب مدال طلای تیمی در رشته والیبال نشسته شد.

براتی با اشاره به اینکه امسال هیچ اعزامی از البرز در رشته‌های المپیک وجود نداشت، تصریح کرد: این  موضوع نشان می‌دهد ظرفیت ورزش جانبازان و معلولان در البرز بسیار بالاست. با وجود استعدادهای فراوان، البرز از لحاظ ورزشی جزو محروم ترین استان‌ها محسوب می‌شود.

 وی در پاسخ به چگونگی تجلیل و استقبال از مدال‌آوران پارالمپیک ۲۰۲۰  توکیو گفت:  از طرف اداره کل ورزش و جوانان ۲۵ میلیون تومان به مدال آور طلا و ۲۰ میلیون تومان به مدال آور نقره اهدا شد و هیچ کدام از مسئولان شهر و استان نیز در استقبال حضور نداشتند و تجلیل بسزایی نیز از مدال آوران پارالمپیک البرز صورت نگرفت. در حالی که برخی استان‌ها تعداد قابل توجهی سکه به مدال آوران اهدا کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: این ورزشکاران دو سال در اردو بودند و زحمت بسیاری برای این مدال‌ها کشیدند. چنین شرایطی انگیزه را در ورزشکاران از بین می‌برد. دو مدال از ۲۴ مدال پارالمپیک کشور مربوط به استان البرز است که نسبتاً سهم خوبی است.

 رئیس هیات جانبازان و معلولان البرز  اذامه داد: بعضی از استان‌ها از نظر تعداد ورزشکار و ظرفیت‌ها یک دهم البرز هستند اما امکانات بسیار بیشتری دارند، البرز با محرومترین امکانات ورزشی بهترین ورزشکاران را دارد. این بی توجهی مسئولان امر باعث جذب ورزشکاران به استان‌های دیگری می‌شود که رسیدگی بهتری به آنها دارند.

وی افزود: بسیاری از استان‌ها فعالیت‌های فرهنگی-تبلیغاتی خوبی دارند و میزبانی مسابقات کشوری در آنها برگزار می‌شود. ارتباط مسئولان شهری و استانی بسیار بهتر از مسئولان البرز با ورزشکاران است و حمایت‌های مالی بیشتر و تجلیل‌های به مراتب بهتری انجام می‌شود.

 براتی به آسیب‌های کرونا به ورزش جانبازان و معلولان اشاره کرد و گفت:  به دلیل کرونا امسال فقط حدود دو ماه  توانسته‌ایم تمرینات در سالن داشته باشم  این باعث آسیب به ورزش قهرمانی می‌شود و حتی مجبور شدیم وسایل تمرین را به منزل ورزشکار ببریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه