English

محمد پهلوان:

تمامی واکسن های واکسیناسیون دز سوم درخراسان رضوی موجود است

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: واکسیناسیون کرونا در همه مراکز جامع سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد که حدود ۵۰۰ مورد است انجام می‌شود.

تمامی واکسن های واکسیناسیون دز سوم درخراسان رضوی موجود است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان دبیر کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطلاع داد: همه واکسن های معرفی شده برای تزریق دز سوم کرونا در استان خراسان رضوی موجود می باشد و نگرانی وجود ندارد.

پهلوان در ادامه این اطلاع رسانی اضافه کرد و گفت: در حال حاضر همه واکسن‌های معرفی شده برای تزریق دز سوم کرونا در پایگاه‌های واکسیناسیون زیر پوشش این دانشگاه موجود است.

دبیر کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین افزود: هم اکنون ۹۵ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد دُز نخست واکسن کرونا و ۸۲ درصد دُز دوم این واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به نام واکسنهای موجود تصریح کرد: هم‌اکنون واکسن‌های بهارات، آسترازنیکا، سینوفارم، پاستوکووک پلاس و اسپایکوژن در پایگاه‌های واکسیناسیون زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد موجود است.

پهلوان در خاتمه خاطرنشان کرد: واکسیناسیون کرونا در همه مراکز جامع سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد که حدود ۵۰۰ مورد است انجام می‌شود و علاوه بر این ۴۸ مرکز تجمیعی واکسیناسیون با همکاری سایر نهاد‌ها و موسسات در مشهد دایر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه