English

امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی:

باید بهترین خدمات را به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه دهیم

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: برای رفع مشکلات بیمه‌ای خانواده‌های شاهد و ایثارگر خواستار همکاری بیمه سلامت با بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هستیم.

باید بهترین خدمات را به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه دهیم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سخنانی عنوان کرد: برای رفع مشکلات بیمه‌ای خانواده‌های شاهد و ایثارگر خواستار همکاری بیمه سلامت با بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هستیم.

قاضی‌زاده‌هاشمی این سخنان را در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در مجتمع شهدای سلامت مشهد بیان کرد و در ادامه اظهارداشت: از همراهی فوق‌العاده وزارت بهداشت و دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها در بحث تحصیل دانشجویان شاهد و ایثارگر تشکر می‌کنیم،

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه متذکر شد: اما در کنار آن در برخی موارد شاهد مشکلاتی برای جانبازان بیمار هستیم، برخی از داروها یا گران بوده و یا تحریم است و می‌خواهیم که با تعامل با سازمان غذا و دارو این مشکل برطرف شود.

وی همچنین تاکید کرد و گفت: برای رفع مشکلات بیمه‌ای خانواده‌های شاهد و ایثارگر خواستار همکاری بیمه سلامت با بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هستیم و در این بنیاد بیمه دی فعال است و از مراکز دولتی می‌خواهیم که با این بیمه تفاهم‌نامه همکاری منعقد کنند،

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه سخنان یادآور شد: خانواده شهدا و ایثارگران به گردن همه ما حق دارند و باید بهترین خدمات را به آنان در مراکز پیشگیری، غربالگری، سرپایی، بهداشتی و درمانی ارائه دهیم.

قاضی‌زاده هاشمی در خاتمه این سخنان اظهار کرد: داشتن دغدغه برای دانشجویان شاهد و ایثارگر از ویژگی‌های شاخص مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده و هرگاه که نیازمند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه