English

امیرحسین قاضی زاده:

پیرو مجوز رهبر معظم انقلاب، آتش نشانان حادثه پلاسکو شهید تلقی می‌شوند

رییس بنیاد شهید بیان کرد: یکی از ویژگی‌های شهدا این است که در معرکه به شهادت رسیده باشند که این عزیزان در حادثه مهار آتش سوزی ساختمان پلاسکو به فیض شهادت نائل شدند.

پیرو مجوز رهبر معظم انقلاب، آتش نشانان حادثه پلاسکو شهید تلقی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیرحسین قاضی زاده رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سخنانی اعلام کرد: پیرو مکاتبات این بنیاد با رهبر معظم انقلاب ، معظم له اعلام کردند آتش نشانان حادثه پلاسکو که جان خود را فدای نجات دیگران کردند، شهید تلقی می‌شوند.

قاضی زاده این سخنان را در مراسمی با حضور جمعی از خانواده آتش نشانان حادثه پلاسکو در حرم مطهر رضوی عنوان کرد و در ادامه اضافه کرد: پیرو مجوز رهبر معظم انقلاب حکم مکتوب شهادت ۱۵ آتش نشان ایثارگر تقدیم خانواده آنان شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین متذکر شد: یکی از ویژگی‌های شهدا این است که در معرکه به شهادت رسیده باشند که این عزیزان در حادثه مهار آتش سوزی ساختمان پلاسکو به فیض شهادت نائل شدند، اما اعطای عنوان شهادت نیاز به نظر رهبر معظم انقلاب داشت.

قاضی زاده در خاتمه این سخنان و با اشاره به بلند مرتبه توصیف کردن مقام شهیدان یادآور شد و ادامه داد: از آنجایی که از امروز عنوان شهید به جان باختگان حادثه پلاسکو تعلق گرفت، بنیاد شهید در خدمت خانواده‌های این شهدای گرانقدر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه