English

محسن نجات:

میزان خسارات سیل و توفان اخیر در خراسان رضوی ۱۲۴ میلیارد ریال است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: گزارش خسارات در سایر بخش‌ها هنوز نهایی نشده و گزارش جمع‌بندی وقوع خسارت توفان و سیلاب در استان اعلام خواهد شد.

میزان خسارات سیل و توفان اخیر در خراسان رضوی ۱۲۴ میلیارد ریال است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن نجات مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با توجه به سیل و توفان شدید که در روزهای گذشته در استان خراسان رضوی به وقوع پیوسته بود عنوان کرد: سیل و توفان اخیر به تاسیسات آب و فاضلاب و راهداری ۱۲۴ میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

نجات همچنین با اشاره به میزان تقریبی این خسارتها متذکر شد: ۷۴ میلیارد ریال از این میزان خسارت مربوط به بخش آب و فاضلاب و حدود ۵۰ میلیارد ریال آن خسارت راهداری است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در ادامه این خبر تصریح کرد: همچنین با توجه به وقوع سیلاب در شهرستان صالح‌آباد، به بخش کشاورزی این شهرستان نیز ۲۰ میلیارد ریال خسارت وارد شده‌ است.

وی همچنین تاکید کرد و گفت: گزارش خسارات در سایر بخش‌ها هنوز نهایی نشده و گزارش جمع‌بندی وقوع خسارت توفان و سیلاب در استان اعلام خواهد شد.

نجات در خاتمه این خبر یادآوری کرد: سامانه بارشی که از پنجشنبه هفته گذشته خراسان رضوی را به شکل بارش باران فرا گرفته است تا پایان هفته جاری به شکل باران و برف در مناطق مختلف استان فعال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه