English

وجیهه الله جعفری:

تاکید بر ایجاد یک مدیریت واحد در معادن سنگان خواف

معاون وزیر صمت بیان کرد: مقرر است طرح جامعی از نظر استقرار، مواد اولیه و زیرساخت برای منطقه سنگان خواف تهیه و برای تصویب به استان خراسان رضوی ارائه شود.

تاکید بر ایجاد یک مدیریت واحد در معادن سنگان خواف

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، وجیهه الله جعفری معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در سخنانی عنوان کرد: بر ایجاد یک مدیریت واحد در معادن سنگان خواف تاکید می شود و معادن سنگ‌آهن سنگان ظرفیت خوبی دارند که ایجاد یک مدیریت واحد می‌تواند به توسعه بهتر آنها منجر شود.

جعفری این سخنان را در دیدار با استاندار خراسان رضوی بیان کرد و ادامه داد: مقرر است طرح جامعی از نظر استقرار، مواد اولیه و زیرساخت برای منطقه سنگان خواف تهیه و برای تصویب به استان خراسان رضوی ارائه شود.

رییس هیات عامل سازمان ایمیدرو همچنین افزود: واحدهای مستقر در منطقه سنگان شهرستان خواف، ظرفیت‌های خوبی دارند که می‌توان از آنها برای اجرای مسوولیت‌های اجتماعی به واسطه در همان مجموعه‌ها برنامه ریزی کرد.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در این جلسه اظهار کرد: استقرار یک مجموعه مدیریت واحد در معادن سنگ آهن خواف بسیار اهمیت دارد و می‌تواند زمینه ساز تسهیل اقدامات شود.

نظری با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در معادن تاکید کرد: در کنار فعال سازی ظرفیت بخش خصوصی، دستگاه حکومتی هم زمینه سازی و مراقبت می‌کند، لذا نیاز است که از ظرفیت‌های بخش خصوصی در حوزه معادن بیشتر استفاده شود.

استاندار خراسان رضوی یادآور شد: با استقرار مدیریت واحد در جغرافیای منطقه معدنی سنگان خواف، می‌توان نیازهای زیرساختی را وسعت بخشید و با تعریف پروژه‌های مکمل، برای تولید برق، آب و حتی مسکن نقش آفرینی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه