English

واحدهای توانمندی در شهرک صنعتی ویان فعال هستند

معاون وزیر صمت با بیان اینکه بیش از ۵۷ واحد در شهرک صنعتی ویان مشغول به فعالیت هستند در میان آن ها واحدهای توانمندی وجود دارد گفت: بازدیدهایی را از واحدهای مختلف شهرک داشتیم و درخواست هایی نیز مطرح شد که پیگیری های لازم و تامین خواست ها محقق خواهد شد.

واحدهای توانمندی در شهرک صنعتی ویان فعال هستند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علی رسولیان ، معاون وزیر صمت ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران انروز در بازدیدی که تا این لحظه از چند ناحیه و شهرک صنعتی به همراه مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان و نماینده مردم شریف کبودرآهنگ و بهار در مجلس و... داشته است.

رسولیان در حاشیه این بازدید ها در گفتگویی عنوان کرد: با توجه به دعوتی که  از سوی نماینده مجلس و مردم این منطقه از بنده در خصوص بازدید از برخی نواحی  و شهرک های صنعتی به عمل آمد در منطقه حضور پیدا کردیم.

وی افزود: بازدیدی را از شهرک صنعتی ویان انجام دادیم که خوشبختانه واحدهای بسیار خوبی در حال احداث و ایجاد هستند.

*بخش فولاد راد مجموعه توانمندی است

 وی ادامه داد: واحد فولاد راد مجموعه توانمندی است که مشغول به فعالیت است و تا پایان سال جاری واحدی دیگر را به بهره‌برداری خواهد رساند. این واحد از واحدهای منحصر به فرد است که حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون وزیر گفت: این واحد دارای مطالبه ای در خصوص تامین مالی بود که با پیگیری های به عمل آمده با بانک ملت این موضوع تامین خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: واحد فولاد در پی  بهره‌برداری و توسعه واحد  موجود است.

رسولیان با بیان اینکه واحد پترو کک آرین در زمینه تولید خمیر های الکترو گرافیتی فعال است، گفت: این واحد نیز در شهرک صنعتی ویان فعال است و درخواستی در خصوص توسعه واحد مرتبط  داشتند تا این که بتوانند بقیه زنجیره تولید کالا را در داخل ایجاد کنند که عملاً تولیدش در ایران اتفاق نمی افتد. امیدواریم که با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود و عزمی که در بخش خصوصی وجود دارد سریعتر این خواست محقق شود.

مدیر عامل صنایع کوچک تصریح کرد: آنچه که در این شهرک صنعتی مشاهده کردم این است که بیش از ۵۷ واحد فعال هستند و  واحد های زیادی نیز به همین میزان  در حال ایجاد هستند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه