English

فرمانده سپاه کربلا مازندران:

فرهنگ و معارف دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشورا است

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران گفت: فرهنگ و معارف دفاع مقدس که برگرفته از مکتب عاشورا است را باید به نسل سوم و چهارم برسانیم.

فرهنگ و معارف دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشورا است

به گزارش خبرگزاری موج مازندان، سردار سیاوش مسلمی در حاشیه برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان مازندران که با محوریت پهلوان شهید حسن فقیهی جویباری «شهید شاخص جامعه ورزش کشور» با حضور خانواده  این شهید والامقام و خانواده های شهدای ورزش استان  در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم با محوریت پهلوانان ورزشی و به‌طور خاص پهلوانان واقعی ما یعنی شهدای ورزشکار در سطح استان در حال برگزاری است.

یادواره شهدای ورزشکار مازندران

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و فرهنگ برگزاری این‌گونه مراسم و یادواره‌های شهدا باید تبیین و ترویج شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: فرهنگ و معارف دفاع مقدس که برگرفته از مکتب عاشورا است را باید به نسل سوم و چهارم برسانیم.

یادواره شهدای ورزشکار مازندرانیادواره شهدای ورزشکار مازندران

وی بیان داشت: یادواره هزار و 200 شهید ورزشکار با محوریت شهید شاخص حسن فقیهی جویباری که از پهلوانان به‌نام کشتی استان مازندران بود، برگزار شده است.

به گزارش موج مازندران، در این مراسم سردار میرجلیلی «رئیس سازمان بسیج ورزشکاران»، دکتر یامین پور «معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان» و قهرمانان و پهلوانان جامعه ورزش دیار علوی حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه