English

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر:

استکبار ستیزی یعنی حضور در پای صندوق های رای

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر گفت: با توجه به القائات دشمن در یاس و ناامیدی مردم و شرکت نکردن در انتخابات ،حضور مردم در انتخابات را استکبار ستیزی خواند.

 استکبار ستیزی یعنی حضور در پای صندوق های رای

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد کریمیان در دیدار شورای بسیج ورزشکاران با فرمانده سپاه خمینی شهر ضمن تشکر از زحمات مسئول بسیج ورزشکاران گفت: انتخابات شورا و ریاست جمهوری از مسائلی است که با آن روبرو هستیم.

وی با توجه به این مطلب که دشمن به دنبال القای ناامیدی در بین ملت ایران بوسیله تحریم ها و فشارهای اقتصادی است افزود: دشمن در نظر دارد با تزریق این در تفکر در اذهان مردم بیان کند این حکومت توانایی اداره کشور را ندارد و خمین وسیله ای باشد که از ملت درخواست کند پای صندوق های رای حاضر نشوند.

کریمیان تاکید کرد: حضور  مردم در پای صندوق های رأی عین استکبار ستیزی است و از روسای هیاتهای ورزشی انتظار روشنگری ورزشکاران می رود.

وی با توصیه به اینکه کاندید اصلح را طبق بیانات مقام معظم رهبر انقلاب که فرمودند : رییس جمهور باید جوان، انقلابی ،جهادی و  سختی کشیده باشد را انتخاب نمود و در حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای تلاش نمود.

این مقام نظامی تشریح کرد: جهت دست یافتن به این اهداف نیاز به برگزاری کلاسهای روشنگری و بصیرت سیاسی است که ارگان انقلابی سپاه در این بحث آماده است و قطعا له یا علیه هیچ کاندیدی اظهار نظر نخواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر با اشاره به مسائل معیشتی و مشکلات مردم و اشتغال جوانان تصریح کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس نوجوانانی بودند که از آرزوهای خویش چشم پوشیدند و سال ها در جبهه های حق علیه باطل مبارزه نمودند و این روزها با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند.

وی از روسای هیات های ورزشی در خواست کرد: روسای هیات ها در شناساندن شهدای ورزشی به نوجوانان و جوانان ورزشی کوتاهی نکنند و در فعالیت های خود، دیدار با شهدا و یادواره شهدای ورزشی محلات را سرلوحه امور خود قرار دهند.

کریمیان با بیان این مطلب که در رشته جودو فعالیت دارد و رابطه صمیمی با جوانان دارد، اضافه کرد: جوانان ما باید آگاه باشند که چه الگوی ورزشی برای زندگی خود انتخاب می کنند و تشخیص دهد که انتخاب الگوی ارزشی می تواند در صحنه های مهم کشور  حاضر شوند و منش و روش پهلوانی در زندگی آنها به چشم می خورد.

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر خاطر نشان کرد: پایگاه های بسیج شهرستان باید در تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب برنامه های فراوانی داشته باشد و بتواند گامی در این زمینه بردارد.

وی گروه های جهادی  شهرستان را بسیار پر انرژی و شاداب خواند و گفت: اگر بسیج ورزشکاران بتواند یک گروه جهادی ورزشکار با نام یکی از شهدای شهرستان با تمام امکانات تشکیل دهد می تواند بار بزرگی از خانواده های محروم و مستضعف بردارد و این اقدام در شهرستان نهادینه شود.

در ادامه حاج رضا ابراهیمیان مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان خمینی شهر در توضیح فعالیت های سال گذشته بیان کرد: هفتاد برنامه  در این نهاد انجام شده که شامل فعالیت های ورزشی، فرهنگی،سیاسی ، اجتماعی و .....می شود.

ابراهیمیان تعامل بسیج ورزشکاران با ادارات و ارگانها را خوب ارزیابی نمود و افزود: از جمله اقدامات بسیج ورزشکاران با کمک خیرین ورزشی تهیه بسته های معیشتی برای نیازمندان و دیدار از خانواده های شهدا و پیشکسوتان ورزشی است.

وی از برنامه های سال 1400 نگارش و چاپ کتاب شهدای ورزشکار  را اعلام نمود و خاطر نشان کرد: از کمترین کارهایی که می توانیم جهت حفظ ارزشهای شهدایی انجام دهیم زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در زمینه های مختلف است.

به گزارش موج ؛ در پایان این دیدار فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر از زحمات مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان خمینی شهر تقدیر و قدردانی کرد.

سپاه خمینی شهر..

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه