English

استاندار گیلان:

۱۲ درصد از مشکل اشتغال استان حل‌شده است

استاندار گیلان بابیان اینکه اهتمام جدی در دستگاه‌ها وجود ندارد، گفت: سازمان برنامه‌ریزی بودجه باید عدالت را در نظر بگیرد.

۱۲ درصد از مشکل اشتغال استان حل‌شده است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمدعلی نجفی استاندار گیلان در جلسه شورای برنامه‌ریزی گیلان  اظهار کرد: نیاز است انتظاراتی که در رفع بیکاری داشتیم بیشتر موردتوجه قرار گیرد.

وی بابیان اینکه ۱۲ درصد از مشکل اشتغال استان حل‌شده است گفت: وضعیت بازنشسته‌ها باید بیشتر موردتوجه قرار بگیرد،  ما علاقه‌مند به فارغ شدن از مدیریت هستیم اما یک خلأ روحی در بازنشسته ایجاد می‌شود اگر نارسایی‌های مالی هم در کنار این مسئله باشد رنج او را مضاعف می‌کند.

استاندار گیلان بخشی از آمار خودکشی را متعلق به سنین بالا دانست و تصریح کرد: سنگینی باری بر خانواده‌ها و آقایان بازنشسته افزوده‌شده است که به مشکلات معیشتی آن‌ها برمی‌گردد.

نجفی تجمیع زندان‌ها را تا سه‌نقطه در استان لازم دانست و افزود: باید تحرکات سازمان مرکزی زندان‌ها بیشتر شود با این تغییرات می‌توان اقدامات خوبی انجام داد.

وی با اشاره به نوع مشکلات دستگاه‌ها گفت: سازمان برنامه‌ریزی بودجه باید عدالت را در نظر بگیرد، انتظار این است که دستگاه‌ها نیز حداکثر صرفه‌جویی را در موارد غیر پرسنلی داشته باشند.

استاندار گیلان بابیان اینکه سفر لاریجانی گفت: حضور ایشان و نماینده‌های پیگیر گیلانی فرصتی را ایجاد می‌کند که اعتبارات در مجلس طرح خواهد شد و تغییرات خوبی در استان به وجود می‌آید.

نجفی بابیان اینکه معیشت کارکنان باید در وهله اول موردتوجه مسئولین قرار بگیرد گفت: تلاش کنید حداقل پولی که به دست مدیران سازمان می‌رسد به بهانه‌های مختلف در اختیار کارکنان قرار دهد و استفاده شخصی نکنید تا بیشتر به معیشت کارکنان رسیدگی شود.

وی بابیان اینکه اهتمام جدی در دستگاه‌ها وجود ندارد تصریح کرد: باید بدهی‌های مربوط به آب، برق، گاز در مدت معلوم پرداخت شود، این زیبا نیست که یک مدیر بدهی‌های زیادی از بخش خصوصی داشته باشد و پرداخت آن به دوش مدیر دیگر بیفتد.

استاندار گیلان بابیان اینکه هنوز عده‌ای در فضای انتخابات هستند افزود: در این فرصت نقل‌وانتقال دو دولت هیچ سستی و رغبتی در کار استان ایجاد نشد و با سفر معاون دولت مکاتبات استان و بخصوص سد شفا رود به دولت رفته و اتفاقات خوبی در استان خواهد افتاد.

نجفی سفر جهانگیری به گیلان را یک سفر کاری پرمعنا دانست و گفت: ما حداکثر فرصت کاری را در این سفر بهره‌مند شدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه