English

وحید مالکی خبر داد:

برگزاری دومین یادواره شهدای ورزشکار در شهر خمینی شهر

دبیر برگزاری ستاد یادواره شهدای خمینی شهر ازبرگزاری دومین یادواره شهدای شهر خمینی شهر به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد .

برگزاری دومین یادواره شهدای ورزشکار در شهر خمینی شهر

وحید مالکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اظهار کرد: با برگزاری جلسات متعدد مصوب شد همزمان با بزرگداشت هفته بسیج یادواره ای جهت تجلیل از فداکاری‌ها  و رشادت شهدا و همچنین تقدیر از خانواده های شهدا برگزار شود.

وی با اشاره به این سخن امام خمینی( ره) که: ما را چه رسد که با این قلم‌های شکسته و بیان‌های نارسا در وصف شهیدان، جانبازان و مفقودان و اسیرانی که در جهاد فی سبیل الله جان خود را فدا کرده‌اند و یا سلامت خویش را از دست داده‌اند، مطلبی نوشته یا سخنی بگوییم افزود: زبان و بیان ما عاجز از ترسیم مقام بلند پایه عزیزانی است که برای اعتلای کلمه حق و دفاع از اسلام و کشور اسلامی هستی خویش را فدا نموده‌اند.

دبیر برگزاری ستاد یادواره شهدای خمینی شهر افزود: شهدا کبوتران دلاور و  قهرمان‌های بی‌ مانند این سرزمین مادری هستند که خاک سبز وطن را از دسترس فتنه‌ ها و دشمنی‌ها بیرون کشدند و اهریمن را در جای خود نشاندند.

مالکی با توجه به این‌ موضوع که اگرچه رد پای رفتن شهدا ، تا ابد بر شانه‌ های زمان باقی است ادامه داد: آنها همیشه هستند و چراغ روشن راه ابدیت شدند.

دبیر برگزاری ستاد یادواره شهدا خاطرنشان کرد: تلاش کنیم شرمنده شهدا و خانواده آنان نباشیم؛  شهدا موجب سربلندی، عظمت و افتخار دین و انقلاب شدند و آنان الگوهای مجسم ایثار و از خودگذشتگی هستند.

به گزارش موج؛ دومین یادواره شهدای ورزشکار خمینی شهر که با حضور 67نفر از خانواده های شهدای ورزشکار شهر خمینی شهر به همت بسیج ورزشکاران و با همکاری نهادهای دفتر نماینده ولی فقیه ، سپاه ناحیه خمینی شهر،اداره ورزش وجوانان شهرستان خمینی شهر، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان فرهنگی ، اجتماعی  ورزشی خمینی شهر، اتاق و بسیج اصناف، کانون ایثارو شهادت خدمت رضوی و دفتر نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی و با همکاری هیات امنای زورخانه امام رضا (ع ) محله فروشان برگزار شد.

گفتنی است؛ در این مراسم ضمن اجرای ورزش باستانی توسط باستانی کاران زورخانه امام رضا( ع) به خانواده های شهدا لوح یادبودی تقدیم شد.

شهدای ورزشکار

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه