English

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان گفت:

بازدید و سرکشی از ۱۷۰ واحد تولیدی فعال در استان و شناسایی موانع

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با اشاره به بازدید و سرکشی از ۱۷۰ واحد تولیدی فعال در استان افزود: در راستای کمک به رفع موانع تولید و تحقق شعار سال سازمان بسیج کارگران طرح شهید «کریمی» را با هدف کمک به رفع موانع تولید از ۲ سال گذشته در دستور کار قرار داده است.

 بازدید و سرکشی از ۱۷۰ واحد تولیدی فعال در استان و شناسایی موانع

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید و سرکشی از ۱۷۰ واحد تولیدی فعال در  استان

افزود: در راستای کمک به رفع موانع تولید و تحقق شعار سال سازمان بسیج کارگران طرح شهید «کریمی» را با هدف کمک به رفع موانع تولید از ۲ سال گذشته در دستور کار قرار داده است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان گفت که این مجموعه پس از بازدید و سرکشی از ۱۷۰ واحد تولیدی فعال در این استان ۴۰۰ مانع پیش روی واحدهای صنعتی و تولیدی را شناسایی کرده است.

وی اظهار داشت: نتیجه این طرح شناسایی ۴۰۰ مانع پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان بود که نیمی از این مشکلات از طریق طرح در ستاد تسهیل، همکاری و تعامل نهادها و ادارات مربوطه و با بهره گیری از ظرفیت سپاه و بسیج پیگیری و رفع شده است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان تصریح کرد: این مجموعه به عنوان یک نهاد انقلابی و مردمی خود را مکلف به پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی می داند.

سرهنگ برات زاده ادامه داد: همچنین در راستای فرهنگ سازی «مصرف تولیدات داخلی» طرح شهید «برونسی» اجرایی شد که هدف از اجرای آن فرهنگ‌سازی تولید، توزیع و مصرف کالای داخلی بود که در گام نخست زمینه بازدید همه اقشار از توانمندی و تولیدات کارخانه ها و واحدهای تولیدی همدان فراهم شد.

وی با بیان اینکه امسال ۷۰۰ دانش آموز از کارخانجات همدان بازدید کردند، اظهار داشت: همچنین  هماهنگی برای حضور مدیران واحدهای تولیدی موفق در مدارس برای فرهنگ سازی مصرف کالای داخلی و برگزاری همایش برای تولید کنندگان با محوریت آموزش اصول مدیریت جهادی صورت گرفت.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان تاکید کرد: کارگران و کارفرمایان از جمله مخاطبان اصلی سازمان بسیج هستند و در حوزه کارگران طرح شهید همدانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برای رصد آسیب های اجتماعی و بررسی وضعیت سلامت روان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی اقداماتی انجام شده است.

به گفته سرهنگ برات زاده، بخش زیادی از کارگران به علل مختلف پرونده هایی را در مراجع قضایی پیگیر هستند بنابراین به منظور رفاه حال آنها دفتر مشاوره حقوقی در امامزاده عبدالله شهر همدان با حضور وکلا و حقوق دانان مجرب راه اندازی شده تا کارگران با در دست داشتن دفترچه بیمه یا کارت هویت کارگری، از مشاوره این افراد به صورت رایگان بهره مند شوند.

وی از برگزاری همایش «نقش فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه صنعت و تولید» با حضور مسئولان کشوری در اسفند امسال خبر داد و افزود: این همایش با هدف تبیین نقش فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه تولید صنعت در چهار محور ترویج فرهنگ تفکر جهادی و انقلابی در حوزه تولید و صنعت،  شناسایی و معرفی الگوهای جهادی، ایجاد هماهنگی و انسجام فکری و عملی بین مدیران کارخانه جات و واحدهای تولیدی استان و در نهایت تبیین ابعاد شرایط جنگ اقتصادی و نقش تولید کنندگان در این جنگ برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان تصریح کرد: این همایش به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی، دانشگاه آزاد اسلامی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان برگزار می‌شود.

سرهنگ برات زده، توانمندسازی مدیران، الگوسازی و معرفی الگوهای مدیریت جهادی در بخش صنعت به سایر مدیران، حفظ و انسجام و هماهنگی بین مدیران بخش صنعت و تولید و بحث اصول مدیریت و روش‌های صحیح مدیریت یک واحد تولیدی و صنعتی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

وی تجربه‌های موفق مدیریت جهادی و راهکارهای ترویج آن در حوزه تولید را از محورهای مهم در فراخوان مقاله عنوان کرد و اظهار داشت: الزامات ترویج فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه تولید و صنعت، عناصر و مولفه‌های فرهنگ مدیریت جهادی برای ارتقا بهره‌وری و کیفیت محصولات و نقش تشکل های کارگری و کارفرمایی در گسترش فرهنگ مدیریت جهادی از دیگر محور های فراخوان مقاله است.

به گفته مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان، علاقه مندان شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را از طریق نشانی الکترونیکی hamayesh۲modiran@gmail.com یا به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

سرهنگ برات زاده با بیان اینکه مهلت ارسال آثار و مقالات تا ۲۷ بهمن سال جاری است، افزود: از نویسندگان مقالات برتر در همایش تبیین نقش فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه صنعت و تولید قدردانی شده و این مقالات در فصل‌نامه مدیریت جهادی کشوری به چاپ می رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه