English

بررسی ۵ پرونده تولید و سرمایه گذاری در کمیته رفع موانع تولید و تسهیل امور سرمایه گذاری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

مشکلات پنج پرونده تولید و سرمایه گذاری مرتبط به استان در کمیته رفع موانع تولید و تسهیل امور سرمایه گذاری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی ۵ پرونده تولید و سرمایه گذاری در کمیته رفع موانع تولید  و تسهیل امور سرمایه گذاری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج همدان و به نقل از روابط عمومی  جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان ، در نشست کمیته رفع موانع تولید و تسهیل امور سرمایه گذاری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان مشکلات  پنج پرونده تولید و سرمایه گذاری مرتبط به استان در کمیته نامبرده مورد بررسی قرار گرفت.

پس از اتمام انتخابات و انحلال ستاد های رسمی آیت الله رییسی در سراسر کشور،در ابتکاری جدید جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان،که دبیر کلی آن را محمود احدیان(رییس ستاد انتخاباتی ایت الله رییسی در همدان بر عهده دارد) اینبار در قامت  نماینده مطالبه گر مشکلات جامعه تولید استان همراه با دیگر اعضا دست به کار شده اند و با هماهنگی دستگاه های دولتی ،رفع موانع تولید و تسهیل امور سرمایه گذاری را پیگیری می کنند.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی یک حزب رسمی با ساختار تشکیلاتی است که طبق قانون ظرفیت ورود به مباحثی که منافع آن برای عموم مردم است اجازه ورود را خواهد داشت.

با ایجاد این  حرکت در آینده ای نزدیک شاهد تلاش های سازنده اعضای این مجموعه خواهیم بود واین تشکل با نگاهی جهادی و انقلابی به این حوزه ورود پیدا کرده است که جمعی از متخصصان فن گرد هم آمده اند تا تحرکی جدید را در این بخش رقم زنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه