English

حجت الاسلام نقدعلی در گفتگو با موج:

حمایت از تولید و رفع موانع شعاری نباشد

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از تولید و رفع موانع شعاری نباشد بلکه حمایت مسئولان از دست آوردها باید به معنای واقعی باشد.

حمایت از تولید و رفع موانع شعاری نباشد

حجت الاسلام والمسلمین نقد علی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج ، در رابطه با پشتیبانی از تولید و فرهنگ و اقتصاد  گفت: حمایت مسئولان از داشته ها و دست آوردهای اساسی ، باید به معنای واقعی باشد و حمایت از تولید و رفع موانع، اینکه فقط رنگ و بوی شعار و در قالب شوی تبلیغاتی باشد، جلوه زیبایی ندارد و نباید اینگونه باشد.

وی با اشاره به این مطلب که برخی نبود پشتوانه مالی و اعتبارات را عاملی در اجرا نشدن پشتیبانی از تولید  می دانند،  افزود: این تفکر که اعتبارات و بحثهای مالی همیشه مد نظر نیست  و در بسیاری از موارد مسّولان به معنای واقعی و با تفکر و اندیشه صحیح می توانند حمایت های معنوی را در  زمینه های مختلف فرهنگ ،صنعت،تولید و .... انجام داد.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی عمده مشکلات مردم را تسهیلگری در امور آنها برشمرد و اضافه کرد: به عنوان مثال اگر فردی قصد تولید واشتغالزایی در نقطه ای از کشور و استان و شهرستان داشته باشد با موانعی روبرو می شود که از ادامه کار باز می ماندو دستگاه های مرتبط می توانند این موانع را جهت کارآفرینی و گسترش اشتغال رفع نمایند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: سازمان های دولتی بر خلاف اینکه باید بانک اطلاعاتی یکسانی داشته باشند، اما هر کدام به صورت مجزا عمل می کنند و ارگانها از روند امور  یکدیگر که با هم‌مرتبط است در بی خبری به سر می برند،حال آنکه ارتباط و تعامل ارگانها با یکدیگر می تواند بسیاری از موانع تولید را حل وفصل نماید.

نقدعلی با توجه به اینکه 99 درصد عکس العمل ها و آیین نامه های اجرایی که فلسفه وجودی آن بی ثمر است، تشریح کرد: اگر فردی بخواهد تمام مجوزها را دریافت کند باید یک رقم نجومی پرداخت کند و حال آنکه مساله اصلی  اجرای آیین نامه ها بعد از اقدام اشخاص به کار وفعالیت است‌.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از تولید و رفع موانع شعاری نباشد بلکه حمایت مسئولان از دست آوردها باید به معنای واقعی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه