English

با حضور نماینده ملایر و استاندار همدان:

مشکلات ۱۲ واحد تولیدی شهرستان ملایر بررسی شد/مانع‌زدایی از هفت پروژه سنگین ملایر

نماینده ملایر و سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از بررسی مشکلات ۱۲ واحد تولیدی شهرستان ملایر و مانع‌زدایی از هفت پروژه سنگین این شهرستان خبر داد.

 مشکلات ۱۲ واحد تولیدی شهرستان ملایر بررسی شد/مانع‌زدایی از هفت پروژه سنگین ملایر

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی حجت الاسلام آزادی‌خواه، نماینده ملایر و سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان ملایر که با حضور استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر، پورمجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیران کل حوزه اقتصادی استان همدان، معاون شرکت منطقه‌ای برق باختر و سرمایه‌گذاران برگزار شد، گفت: در این جلسه مشکلات ۱۲ واحد تولیدی و صنعتی و پروژه‌های مهم شهرستان رسیدگی و مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام آزادی‌خواه با بیان اینکه در این جلسه از هفت پروژه سنگین شهرستان ملایر همچون واحدهای فروسیلیس، واحدهای آجر ماشینی، واحدهای صنایع معدنی و دیگر حوزه‌ها مانع‌زدایی شد، بیان کرد: با تلاش و جدیت استاندار همدان و مدیران حوزه اقتصادی استان توانستیم تخصیص‌های خوبی در حوزه آب و اعتبارات بگیریم.

وی ضمن تاکید بر تحقق شعار سال و حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و تولیدکنندگان، اظهار داشت: در این جلسه مشکلات اصلی پیش‌روی صنعتگران و سرمایه‌گذاران شهرستان ملایر در حوزه صنایع، معادن و کشاورزی برداشته شد و تعیین تکلیف خوبی انجام شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه