English

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان:

بررسی و گره گشایی مستمر از واحدهای تولیدی دارای موانع/مشکلات چهار واحد تولیدی استان رفع شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به بررسی و گره گشایی مستمر از واحدهای تولیدی دارای موانع، گفت:با مساعدت اعضای ستاد تسهیل و بانک های عامل راهکارهای لازم برای گره‌گشایی از 4واحد تولیدی استان ارائه شد.

بررسی و گره گشایی مستمر از  واحدهای تولیدی دارای موانع/مشکلات چهار واحد تولیدی استان رفع شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، ظاهر پورمجاهد،   معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان روز سه‌شنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به بررسی و گره گشایی مستمر از  واحدهای تولیدی دارای موانع، گفت:با مساعدت اعضای ستاد تسهیل و بانک های عامل راهکارهای لازم برای گره‌گشایی از 4واحد تولیدی استان ارائه شد.

وی  اظهار داشت: «صنایع هگمتان آذرخش»، «واحد فرهاد چلبی»، «پایا بسپار آریا» و «شرکت شوکت» واحدهای تولیدی هستند که در زمینه محیط زیست و ارائه تسهیلات بانکی دچار مشکل شده‌اند. 

وی اضافه کرد: با مساعدت اعضای ستاد تسهیل و بانکهای عامل راهکارهای لازم برای گره‌گشایی از واحدهای یاد شده ارائه شد تا بتوانند بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند. 

معاون استاندار همدان افزود: با توجه به شعار و سیاست محوری امسال در راستای حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی، این مهم در دستور کار مدیران اجرایی استان همدان قرار دارد و جلسات ستاد تسهیل نیز با همین رویکرد به صورت هفتگی و با هدف رفع مشکلات و گره گشایی از کار واحدهای تولیدی در حوزه های مختلف اقتصادی، کشاورزی و صنعتی به طور مستمر و منظم برگزار می‌شود. 

پورمجاهد با تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بانک‌های استان با ستاد در راستای حمایت از واحدهای تولیدی گفت: حمایت و پشتیبانی از صنایع موجود برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار ، زمینه مناسب برای حضور فعال و موثر بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در عرصه اقتصادی و حوزه تولید استان را فراهم می‌کند.

او تصریح کرد: تیم مدیریتی اقتصادی در استان همدان با محوریت استاندار به صورت جدی و عملی حامی تولیدکنندگان هستند که علاوه بر جلسات ستاد تسهیل در هیات خبرگان بانکی و شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی نیز مسائل و مشکلات این قشر مطرح و به صورت دقیق بررسی می‌شود.

به گفته پورمجاهد واحدهای تولیدی در مرحله نخست باید در سامانه ستاد تسهیل به نشانی  tashil.stsm.ir تقاضای خود را ثبت کنند و سپس درخواست آنها در اختیار دستگاه مربوطه قرار می‌گیرد تا در صورت رفع نشدن مشکل، موضوع در ستاد تسهیل استان مطرح و برای رفع آن تصمیم گیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان افزود: علاوه بر این، مرکز شبانه روزی رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز از سال گذشته برای پاسخگویی به مسایل و مشکلات این حوزه، راه اندازی و فعال شده است.

 استان همدان دارای حدود ۲ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی فعال است و از ابتدای امسال ۳۴ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری همدان تشکیل شده که حاصل آن ۱۳۰ مصوبه برای گره گشایی از صنایع و کارخانه ها است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه