English

پورمجاهد خبر داد:

صدور ۲۵۶ مصوبه در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از صدور ۲۵۶ مصوبه با هدف کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد.

صدور  ۲۵۶ مصوبه در راستای حمایت از  واحدهای تولیدی و صنعتی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، ظاهر پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به پیگیری رفع موانع تولید در استان، گفت:  ۲۵۶ مصوبه با هدف کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی استان مورد تصویب قرار گرفته است .

وی افزود: ۶ واحد تولیدی و صنعتی این استان در ادامه فعالیت خود با مسائلی مواجه بودند که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و گره از مشکلاتشان باز شد.

ظاهر پورمجاهد اظهار داشت: به تازگی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی استان خواسته‌ها و مطالبات واحدهای معدن سرمک، الیاف تویسرکان و سیمان نهاوند با همکاری دستگاه های اجرایی مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ۲ واحد معدنی استان نیز در آستانه شروع فعالیت هستند که برای تسهیل در فرآیند راه اندازی آنها تصمیم های لازم گرفته شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: یکی از واحدهای صنعتی استان در مورد تامین مواد اولیه با دستگاه های نظارتی مسائلی داشت که پیگیری شد. 

پورمجاهد خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی مستقر در شهرک بهاران در پرداخت حق شارژ تعلل می‌کردند که دستورات لازم در این زمینه هم صادر شده‌ تا شرکت شهرک های صنعتی بتواند خدمات مورد نیاز را بهتر و به موقع ارائه کند. 

به گفته او از ابتدای امسال ۶۱ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده و ۲۵۶ مصوبه با هدف کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی استان صادر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر