English

پورمجاهد:

رفع موانع تولید در کارخانه فولاد صنعت، هنر کمپرسور، قارچ کوهستان الوند، شادچین هگمتانه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به رفع موانع تولید در استان از ادامه فعالیت رفع موانع تولید در کارخانه فولاد صنعت، هنر کمپرسور، قارچ کوهستان الوند، شادچین هگمتانه و شرکت سیاحتی علیصدر خبر داد.

رفع موانع تولید در کارخانه فولاد صنعت، هنر کمپرسور، قارچ کوهستان الوند، شادچین هگمتانه

به گزارش خبرگزاری موج همدان، ظاهر پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با اشاره به رفع موانع تولید در استان، گفت:  روز پنجشنبه در بیست و هفتمین جلسه به مشکلات پنج طرح تولیدی رسیدگی شد که این طرح ها در حدود ۹ میلیارد تومان به بانکهای استان بدهی معوق داشتند. 

وی افزود: پنج طرح تولیدی و صنعتی استان به سیستم بانکی بدهکار بودند که با حمایت دولت و رسیدگی به مشکلات آنها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مسیر برای ادامه فعالیت آنها هموار شد.

کارخانه فولاد صنعت، هنر کمپرسور، قارچ کوهستان الوند، شادچین هگمتانه و شرکت سیاحتی علیصدر واحدهایی هستند که با مساعدت اعضای ستاد تسهیل، موانع پیش روی آنها برای ادامه فعالیت برداشته شد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در این نشست تخصصی به حفظ صنایع تولیدی استان تاکید کرد و گفت: حفظ اشتغال و رونق تولید از اولویت های دولت به شمار می‌آید که باید با جدیت پیگیری شود. 

ظاهر پورمجاهد با بیان اینکه تسهیلات دریافتی از بانکها سرمایه های این استان هستند افزود: گیرندگان وام باید نسبت به پرداخت به موقع اقساط و بازگشت آن به چرخه اقتصادی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند. 

به گفته وی از ابتدای امسال ۱۱۴ مصوبه برای گره گشایی از صنایع در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان صادر شده‌است که بیشتر آنها مربوط به بانکها است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه