English

ظاهر پورمجاهد خبر داد:

آغاز به کار طرح توسعه شرکت آذرخش با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از آغاز به کار طرح توسعه شرکت آذرخش با سرمایه گذاری ۲۲۰ میلیارد تومان و ۴ میلیون دلار ارز خارجی خبر داد.

آغاز به کار طرح توسعه شرکت آذرخش با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، ظاهر پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه طرح توسعه فرآوری معدنی شرکت آذرخش از طرح‌های جهش تولید استان است، گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری 350 میلیارد تومان آغاز شده است

پورمجاهد با اشاره به فرآیند آغاز به کار طرح توسعه فراوری معدنی شرکت آذرخش در ناحیه صنعتی جوکار ملایر گفت:این طرح بزرگ اقتصادی از طرح‌های جهش تولید است  که با پیگیری زیاد با سرمایه گذاری ۲۲۰ میلیارد تومان و ۴ میلیون دلار ارز خارجی از امروز به صورت آزمایشی شروع به کار خواهد کرد و برای بیش از ۱۵۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

وی افزود: ظرفیت این کارخانه (شرکت معدنی آذرخش ) قبلاً  ۱۲ هزار تن بود که با آغاز به کار طرح توسعه آن به ۲۰ هزار تومان و در مجموع ۳۲ هزار تن خواهد رسید. بر اساس تاکیدات استاندار محترم و کارشناسان حوزه معدنی فراوری یکی از برنامه های با اولویت در بخش صنعت و معدنی است که بتواند به توسعه استان کمک کند.

ظاهر پورمجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در پایان گفت: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها طرح های بزرگی در استان همدان در آستانه آغاز به کار است که در روزهای آینده خبرهای خوبی از آغاز به کار این واحدهای تولیدی برای مردم استان خواهیم داشت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه