English

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

خودمالکین اصفهانی برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: افراد خود مالک استان می‌توانند برای ساخت واحد‌های خود از تسهیلات قانون نهضت ملی مسکن برخوردار شوند.

خودمالکین اصفهانی برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن اظهار کرد: به منظور بهره‌مندی عموم مردم از مزایای طرح نهضت ملی مسکن ، هم استانی‌های عزیز در همه شهرهای استان اصفهان که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمانی اخذ کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه saman.mrud.ir و ثبت نام در این سامانه از تسهیلات مقرر در طرح نهضت ملی مسکن (کلانشهر اصفهان ۴۰۰ میلیون تومان، سایر شهر‌های استان ۳۰۰ میلیون تومان و روستا‌ها ۲۵۰ میلیون تومان) برخوردار شوند.

وی تشریح کرد: خود مالک یعنی سند مالکیت زمین به نام بخش خصوصی یا شخص حقیقی باشد به این ترتیب هر خود مالک، می‌تواند برای ساخت تعداد واحد‌های در دست ساخت، وام دریافت کند، اما فقط یک واحد آن را می‌تواند به نام خود ثبت کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: مالکین این اراضی می توانند به ازای هر واحد به طور مجزا تسهیلات دریافت و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را برای دریافت کارت اقساط و انجام قسط بندی به بانک عامل معرفی کنند.

وی در خصوص مدارک مورد نیاز برای بهره‌مندی از این طرح عنوان کرد: سند مالکیت و پروانه ساختمانی اصلی‌ترین مدارک مورد نیاز برای استفاده از این تسهیلات است.

علیرضا قاری‌قرآن تأکید کرد: افرادی که برای فروش اقساطی به بانک معرفی می‌شوند نیازی به دارا بودن شرایط ماده یک آئین نامه قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن ندارند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان یادآور شد: جزئیات پرداخت تسهیلات در چهارمرحله بدین شرح است که در مرحله پی‌کنی و فوندانسیون ۱۰ درصد، مرحله اسکلت و سقف ۴۰ درصد، سفت‌کاری ۲۵ درصد و مرحله نازک کاری نیز ۲۵ درصد تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه