English

میرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

۱۲ شهر در استان اصفهان به لیست ثبت‌نام نهضت ملی مسکن اضافه شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۱۲ شهر دیگر به لیست شهرهای استان اصفهان جهت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن اضافه شد.

۱۲ شهر در استان اصفهان به لیست ثبت‌نام نهضت ملی مسکن اضافه شد

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن اظهار داشت: از ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ که ثبت‌نام طرح جهش تولید مسکن آغاز شد تا کنون حدود ۱۹۳ هزار نفر در استان اصفهان متقاضی بهره‌مندی از مزایای این طرح بوده و اقدام به ثبت‌نام کردند. 

 وی با بیان اینکه بیشترین استقبال مربوط به شهر جدید بهارستان با بیش از ۷۳ هزار ثبت‌نامی بوده است گفت: تا کنون در شهر جدید فولادشهر بیش از ۲۱ هزار نفر و در شهر جدید مجلسی نیز بالغ بر سه هزار و ۶۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند. 

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: برای ۴۳ شهر از ۱۰۹ شهر استان اصفهان از همان آغاز در سامانه طرح نهضت ملی مسکن امکان ثبت‌نام وجود داشت و در حال حاضر نیز سامانه برای ۱۲ شهر دیگر این استان بازگشایی شده است. 

وی افزود: بر این اساس امکان ثبت‌نام برای شهرهای دولت‌آباد، کمشچه، حبیب‌آباد، نایین، خالدآباد، بادرود، نیک‌آباد، محمدآباد، دهاقان، سمیرم، بیده و حنا فراهم شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه در این شهرها اقدام به ثبت‌نام کنند. 

 قاری‌قرآن با اشاره به اینکه برنامه این استان در طرح نهضت ملی مسکن معادل ۵.۸ درصد نسبت به کشور است اذعان داشت: براین اساس در سطح استان اصفهان برای یک سال نیاز به ساخت ۵۰ هزار و ۹۹۲ واحد است که این عدد برای چهار سال به بیش از ۲۰۳۹۶۷ هزار واحد می‌رسد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطابق با این برنامه زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح در سطح استان اصفهان بصورت سالانه چهار هزار و سیصد شانزده هکتار است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه