English

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف استان اصفهان خبر داد:

دریافت مصوبه ۶ طرح سرمایه‌گذاری در موقوفات اصفهان

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از دریافت مصوبه 6 طرح سرمایه‌گذاری در موقوفات اصفهان در سال جاری خبر داد.

دریافت مصوبه 6 طرح سرمایه‌گذاری در موقوفات اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،‌ امیرحسین اسماعیلی پور گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون موافقت مصوبات سرمایه‌گذاری برای 6 موقوفه استان اصفهان از سازمان اوقاف دریافت شده است.

وی با اشاره به عملکرد 9 ماه معاونت بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار داشت: در این بازه زمانی تهیه، بررسی و تصویب طرح های جامع و نقشه‌های اجرایی فاز 1 و 2 امامزادگان در دستور کار قرار داشته است.

این مقام مسئول افزود: مصوب 9 ماهه برای تهیه این طرح 6 مورد بوده است که همه این موارد در بازه زمانی تعیین شده محقق شده است که از آن جمله می‌توان به امامزاده شاهرضا (ع) در شهرضا و یونس زازران در فلاورجان اشاره کرد.

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در استان اصفهان نیز گفت: برای 9 ماه امسال مصوبه پنج هزار متر مربعی داشتیم که همه این موظفی انجام شد که مهم‌ترین آن را می‌توان به امامزاده حسن کیجعلی، امامزاده شاه کرم و امامزاده ابراهیم ردان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در زمینه توسعه و نوسازی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان اصفهان نیز باید در 9 ماه امسال دو هزار متر مربع فضا طرح اجرا می‌شد، گفت: تاکنون در یک هزار و 900 متر مربع فضا این طرح اجرایی شده است و در صدد تکمیل آن هستیم که سالن چند منظوره امامزاده سید محمد خمینی شهر بوده است.

این مقام مسئول تعمیر و نگهداری بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان اصفهان را نیز از دیگر پروژه‌های در دستورکار معاونت بهره‌وری اقتصادی دانست و افزود: این امر در سه بقعه در دستور کار داشت که محقق شد که از آن جمله می‌توان به امامزاده 17 تن گلپایگان اشاره کرد.

وی تدقیق و بروز رسانی اطلاعات مکانی و توصیفی رقبات بارگذاری شده در سامانه از طریق GIS را نیز از برنامه‌های معاونت بهره وری اقتصادی دانست و گفت: این امر در 750 بقعه در استان مصوب شده بود که در 650 بقعه اجرایی شد.

معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه نوسازی و احداث رقبات موقوفات و عرصه و اعیان وقف نیز از دیگر اقدامات این معاونت در 9 ماه سال دانست و افزود: در این زمینه موظفی دو هزار و 500 متر مساحت موقوفه بوده که همه این میزان محقق شده است.

اسماعیلی پور پیگیری اجرای پروژه‌های مصوب کمیسیون عالی سرمایه گذاری را از دیگر وظایف معاونت بهره وری اقتصادی اوقاف استان  اصفهان اعلام کرد و گفت: برای این امر 7 مورد از سوی استان برای سازمان اوقاف اعلام شده است که با 6 مورد که با موضوعات سرمایه گذاری تجاری - مسکونی، تجاری – خدماتی، بازارچه‌های سنتی و سفره خانه‌های سنتی بوده، موافقت صورت گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی