English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوانسار خبر داد:

راه‌اندازی ۲ نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه خوانسار

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوانسار از راه‌اندازی 2 نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه خوانسار خبر داد.

راه‌اندازی 2 نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه خوانسار

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدحسین شفاعتی در خصوص اجرای پروژه نیروگاه‌های خورشیدی در خوانسار گفت: 2 طرح نیروگاه خورشیدی در امامزاده احمد به مقدار 25 کیلووات و امامزاده سید صالح به میزان 6 کیلووات در حال راه اندازی است.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی سرمایه‌گذاری در این دو پروژه 460 میلیون تومان بوده است که همه این سرمایه‌گذاری را سازمان اوقاف انجام داده و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر تنها در زمینه ساخت و سازهای تجاری در موقوفات خوانسار امکان سرمایه‌گذاری وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری مراسم روز عرفه و همچنین در قالب طرح بصیرت عاشورایی بیش از یک هزار ماسک در بین عزاداران توزیع شد، ادامه داد: همچنین باید توجه داشت که بقاع متبرکه خوانسار و سرویس‌های بهداشتی به صورت روزانه ضد عفونی می‌شود.

صدور سند گورستان متروکه خوانسار به نام اوقاف 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوانسار در ادامه به وقف دو طبقه مسکونی در خوانسار اشاره کرد و گفت: این وقف در سال جاری و با هدف تامین مسکن برای زوج‌های جوان به ارزش ریالی 700 میلیون تومان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه همه برنامه‌های پیش رو در قالب تولید برنامه و انتشار آن در فضای مجازی تدوین شده است، افزود: کرونا به شدت برنامه‌ها و اقدامات در دستور کار برای موقوفات را تحت تاثیر قرار داده و هر گونه تصمیم گیری در خصوص فعالیت‌های آینده مبنی بر رفتار این ویروس است.

شفاعتی در ادامه به دریافت 24 سند ماده 21 از ابتدای سال جاری اشاره کرد و گفت: هشت سند تبدیلی نیز در سال جاری برای موقوفات خوانسار دریافت شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوانسار گفت: مهم ترین سند موقوفات این شهرستان زمین 15 هزار متری گورستان متروکه و زمین مزروعی 160 هزار متری برای تعمیزات مسجد جامع خوانسار بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه