English

موج گزارش می دهد؛

آذربایجان شرقی در "عاشورای فاطمی" غرق در عزا و ماتم است+فیلم

مردم ولایت‌مدار استان آذربایجان شرقی در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با راه اندازی دسته‌های عزاداری در سوگ دخت گرامی پیامبراکرم (ص) اشک ماتم ریختند.

آذربایجان شرقی در "عاشورای فاطمی" غرق در عزا و ماتم است+فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا سلام‌ الله ‌علیها با حضور اقشار مختلف مردم، در مناطق  مختلف استان آذربایجان شرقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

عزاداران فاطمی امروز با برگزاری مراسم‌های عزاداری در مساجد، تکایا و حسینه‌ها استان عشق و ارادت خود را به حضرت زهرا (س) به نمایش گذاشتند.

دسته‌های عزاداری پس از دو سال وقفه کرونایی از صبح امروز با حضور در میادین و معابر شهرها و روستاهای استان آذربایجان شرقی و با برپایی مجلس روضه فاطمی٬ یاد و خاطره بانوی بزرگ اسلام را گرامی داشتند.

مداحان اهل‌بیت(ع) امروز در مجالس عزای ام‌ابیها حضرت صدیقه کبری(س) به ذکر مناقب و مصائب آن حضرت پرداخته و در مصیبت بانوی بزرگ اسلام به مرثیه‌سرایی پرداختند. 

برخی از شهروندان نیز به همین مناسبت به پخش نذری برای عزاداران پرداختند و از این طریق، عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت زهرا(س) نشان دادند.

امروز مردم شهیدپرور تبریز در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با پیکر پاک سه تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند و فرزندان زهرا در روز شهادت مادرشان در خاک آرمیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه