English

عشق و دلدادگی مردم آذربایجان شرقی دراربعین حسینی+فیلم

حجم ویدیو: ۱۰.۷۱M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۷ دانلود ویدیو

مردم ولایت مدار استان آذربایجان شرقی با شرکت در آئین های مختلف عزاداری، عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان و شهدای دشت کربلا ابراز کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از آذربایجان شرقی، همزمان با سراسر کشور مردم مؤمن و ولایتمدار استان آذربایجان شرقی در اربعین حسینی سوگوار هستند و شور عزاداری ها در این استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به اوج خود رسیده است. 

اقشار مختلف مردم که استان با رعایت نکات بهداشتی ، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش در قالب دسته‌ های سینه زنی و زنجیر زنی در نقاط مشخص شده در غم چهلمین روز شهادت جانسوز امام سوم شیعیان و ۷۲ یار باوفای آن حضرت سوگواری می کنند.  

امروز شهر تبریز مرکز  استان آذربایجان شرقی  نیز همچون مناطق مختلف این استان صحنه دلدادگی و ارادت شیفتگان به ائمه اطهار (ع) است که در این راستا مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و شرکت عاشقان اباعبدالله حسین(ع) در محوطه باز مصلی تبریز برگزار شد.

ارادتمندان، شیفتگان و دوستداران اهلبیت عصمت و طهارت (ع) با نصب پارچه نوشته‌ های سیاه رنگ عزا بر سر درب منازل، مغازه‌ ها و مکان ‌های عمومی عشق، ارادت و دلدادگی خود را نسبت به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش نشان می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه