English

فضاسازی و برپایی بیرق عزا در شهر قم هم‌زمان با ایام وفات شهادت‌گونه حضرت معصومه(س)

هم‌زمان با سالروز وفات شهادت‌گونه حضرت فاطمه معصومه(س) شهر مقدس قم یکپارچه سیاه‌پوش می‌شود.

فضاسازی و برپایی بیرق عزا در شهر قم هم‌زمان با ایام وفات شهادت‌گونه حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری موج قم، به‌رسم همه‌ساله شهر مقدس قم در سالروز وفات شهادت‌گونه کریمه اهل‌بیت (س) سیاه‌پوش شده و باهمت شهرداری قم و مشارکت شهروندان بیرق‌های مشکی عزا در کوچه و معابر شهری به اهتزاز در خواهد آمد.

فضاسازی شهر قم به همین مناسبت با تأکید بر سیاه‌پوشی مناطق هشت‌گانه شهر قم در خیابان‌ها، شوارع، میادین و گذرگاه‌های شهر به مناسبت وفات شهادت گونه حضرت معصومه (س) در دستور کار شهرداری قم قرارگرفته است.

همچنین تبلیغات محیطی سطح شهر نیز به‌صورت ویژه با محتوای معرفی سیره‌ی اخلاقی و گرامیداشت مقام والای حضرت فاطمه معصومه (س) و تسلیت وفات شهادت‌گونه این بانوی دو عالم در انواع سازه‌های سطح شهر اکران خواهد شد.

گفتنی است پخش نواهای عزاداری و مدح حضرت فاطمه معصومه (س) از بلندگوهای اطلاع‌رسانی سطح شهر از دیگر برنامه‌های شهرداری قم هم‌زمان با سالروز وفات شهادت گونه کریمه اهل‌بیت خواهد بود.

مشارکت با هیئات مذهبی در اقامه عزاداری و همچنین اجرای ویژه‌برنامه فرهنگی در مدح و ثنای اهل‌بیت علیهم‌السلام و به‌ویژه کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها از دیگر اقداماتی است که باهمت شهرداری قم در این ایام اجرا خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه