English

انتقاد از کارشکنی‌ها برای بازگشایی باغ پرندگان

شهردار قم از کارشکنی‌ها برای بازگشایی باغ پرندگان انتقاد کرد.

انتقاد از کارشکنی‌ها برای بازگشایی باغ پرندگان

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد امروز در نشست رسانه‌ای با خبرنگاران استان که به مناسب گرامیداشت “روز قم” در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه عمار یاسر و اختصاص ۸۰ میلیارد تومان برای پیشبرد برش‌هایی از این طرح تا پایان سال، اظهار داشت: تمام پلاک‌های بین میدان معلم تا خیابان ممتاز تملک شده و بخشی از تونل خیابان عمار یاسر نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی الحاق روستای جمکران به محدوده شهری را مورد توجه قرار داد و افزود: روستای جمکران به‌صورت رسمی جزء حریم و محدوده شهری قم قرار گرفته است و امکان توسعه و رشد آن فراهم است؛ پروژه‌های فعال در اطراف مسجد جمکران، رینگ دوم مسجد جمکران و خیابان ظهور تأثیرات مستقیمی بر روستای جمکران خواهد گذاشت.

شهردار قم یادآور شد: تا زمانی که مسائل زیربنایی مانند آب و فاضلاب، برق، گاز و غیره در اطراف جمکران تکمیل نشود، آسفالت معابر آن به سود شهروندان و بودجه‌های عمومی نیست.

به گفته وی، ایمنی شهری و در رأس آن سازمان آتش‌نشانی قم در وضعیت استانداردی از نظر موازین جهانی قراردارد و با فعال‌سازی ۲۴ ایستگاه، به ازای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه در شهر قم دایر است.

سقائیان‌نژاد برخی از حواشی‌ها درباره قبول مسئولیت در سمت‌های مختلف را مورد توجه قرارداد و گفت: به شورای شهر قم در زمان انتخاب شدن به‌عنوان شهردار قم تأکید کردم اگر قرار باشد بنده در شهرداری بمانم حتماً اولویتم شهرداری قم است، اما اگر در سطح ملی پیشنهادی به بنده شود امکان بررسی آن وجود دارد و یک ماه قبل از آن شما را در جریان می‌گذارم، اما تمام مباحثی که تاکنون بوده در حد شایعه بوده و واقعیتی ندارد.

وی با تأکید بر کارشکنی برخی از نهادها در راه‌اندازی باغ پرندگان، افزود: باغ پرندگان قم از یک سال گذشته به بهترین شکل ممکن آماده‌شده اما با کارشکنی عده‌ای، شهروندان نتوانسته‌اند از آن بهره ببرند.

شهردار قم، یکی از اهداف روز قم را افزایش ماندگاری زائران و گردشگران ورودی به قم دانست و یادآور شد: برخی مخالف راه‌اندازی باغ پرندگان به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگرپذیر هستند و عملاً با سخت‌گیری و اعمال برخی کارهای شاذ مانند الزام بر تست پی سی آر برای پرندگان، اجازه راه‌اندازی این مجموعه تفریحی شاخص و زیبا را نمی‌دهند.

وی ادامه داد: سخت‌گیری‌هایی که در قم در خصوص باغ پرندگان بر شهرداری قم تحمیل می‌شود در هیچ جای کشور سابقه ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه