English

مرتضی اثمری:

باران شهرهای استان خراسان رضوی را فرا گرفت

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بارشهای رگباری به صورت شدید و در مناطق سردسیر و شمالی استان به صورت باران و برف تا صبح فردا سه‌شنبه ادامه دارد.

باران شهرهای استان خراسان رضوی را فرا گرفت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری از اوضاع جوی استان عنوان کرد: باران ۱۶ شهرستان خراسان رضوی را فرا گرفت که بیشترین آن در کاشمر با ۱۹ میلیمتر بارش بوده است.

اثمری در ادامه این خبر اضافه کرد: پس از کاشمر بیشترین بارش در شهرستانهای بردسکن و تربت‌حیدریه به ترتیب با ۱۷ و ۱۵ درجه سلسیوس گزارش شده است و میزان بارش رخ داده طی این مدت در مشهد پنج میلیمتر محاسبه شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: بارشهای رگباری به صورت شدید و در مناطق سردسیر و شمالی استان به صورت باران و برف تا صبح فردا سه‌شنبه ادامه دارد و پس از آن به صورت متناوب تا پایان هفته در خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه یادآور شد: در این مدت وزش باد به نسبت شدید تا شدید، تشکیل مه به ویژه در مناطق سردسیر و ارتفاعات و کاهش دما در مناطق مختلف خراسان رضوی پیش بینی شده است.

اثمری همچنین افزود: نوسان دمای هوا طی روزهای آینده در خراسان رضوی با بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۰ درجه سلیسوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز سه درجه کاهش دارد و فردا سه‌شنبه به پنج درجه خواهد رسید اما در روز چهارشنبه دوباره به میزان پنج درجه افزوده خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۶ درجه سلسیوس بود که در روزهای پایانی هفته جاری به یک درجه زیر صفر خواهد رسید.

وی در ادامه اذعان کرد: جغتای با کمینه دمای هوای سه درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۱۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

اثمری در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان تایباد با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه