English

زهرا عنایتی:

تغییر محسوسی در دمای این هفته هوای خراسان رضوی وجود نخواهد داشت

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: وزش باد پدیده غالب جوی طی هفته جاری خواهد بود و از روز سه‌شنبه، وزش باد در استان به ویژه نواحی جنوب شرقی شدت می‌گیرد.

تغییر محسوسی در دمای این هفته هوای خراسان رضوی وجود نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: میانگین دمای هوا در مناطق مختلف استان خراسان رضوی طی هفته کنونی تغییر محسوسی ندارد.

زهرا عنایتی در ادامه اضافه کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۳۵ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که تا روزهای میانی این هفته ثابت است و پس از آن نیز با نوسان اندکی همراه است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین گفت: کمینه و بیشینه دمای هوای دیروز مشهد به ترتیب ۱۹ و ۳۴ درجه بوده است.

وی تصریح کرد: در طول امروز و فردا یکشنبه پدیده ابرناکی در خراسان رضوی به ویژه برای مناطق غربی و جنوبی استان افزایش خواهد یافت و پس از آن جوی آرام و آسمانی صاف برای استان پیش‌بینی شده است.

این کارشناس هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: وزش باد پدیده غالب جوی طی هفته جاری در خراسان رضوی خواهد بود و از روز سه‌شنبه این هفته وزش باد در استان به ویژه نواحی جنوب شرقی استان شدت می‌گیرد که همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

عنایتی در خاتمه خاطر نشان کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۲ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۸ درجه به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان  سبزوار با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه