English

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی؛

کاروان اهالی بهشت مهمان نجف آباد شدند

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی پیکر مطهر ۲۲ شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس در مناطق مختلف نجف‌آباد تشییع شد.

کاروان اهالی بهشت مهمان نجف آباد شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، پیکر ۲۲ شهید تازه تفحص شده در قالب دو کاروان شهید خرازی و شهید کاظمی در روستاها و مناطق مختلف شهرستان نجف آباد با حضور گسترده مردم و مسئولین تشییع شد.

مسیر کاروان شهید خرازی از یزدانشهر شروع شد و از فیروز آباد، نجف آباد، گلدشت و کهریز سنگ  گذشت و مسیر کاروان شهید کاظمی از حاجی آباد شروع شد و از صالح آباد، امیر آباد، آزادگان، ویلا شهر، گلدشت، قلعه سفید و کهریزسنگ  گذشت.

همزمان با این تشییع شهدای تازه تفحص شده فضای شهر با چاپ ۵ هزار پوستر از شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و حاج قاسم سلیمانی و تعداد ۳۰ بنر و ایستگاه های صلواتی، فرهنگی و تخصصی شهدا بنام موکب مکتب حاج قاسم رنگ و بوی بهشت داشت.

این مجموعه با همکاری حوزه ۲ امام حسن مجتبی و حوزه سه امام حسین علیه  سپاه ناحیه و بسیج خواهران، اداره ارتباطات و روابط بین الملل و سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری نجف آباد و پایگاه بسیج آیت الله ایزدی شهرداری نجف آباد برگزار شد و تا شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها ادامه دارد.

اهالی بهشت 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه