English

بزرگداشت روز حمل و نقل در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نجف آباد

به مناسبت روز جهانی حمل و نقل جلسه‌ای با حضور مدیران مدیریت شهری شهرداری نجف آباد برگزار شد.

بزرگداشت روز حمل و نقل در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نجف آباد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رضا رضایی مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نجف آباد ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم به حاضرین و تبریک روز حمل و نقل گفت: نقش حمل و نقل در هشت سال دفاع مقدس زبانزد و تاثیرگذار بوده است و نقش تک تک شما قابل تقدیر است.

در ادامه مسئول خط شهری بیان کرد: در این شهر رانندگانی در خدمت مردم هستند که در عین تعهد و وظیفه‌شناسی بی ادعا و بسیار پر تلاش هستند.

عباس هاشم زاده افزود: رانندگان در دوران کرونا دچار مشکل معیشتی شده اند و به علت افزایش هزینه های نگهداری وسایل نقلیه مستاصل شده اند.

همچنین شهردار نجف آباد با تبریک روز حمل و نقل گفت: بهانه‌ای شد تا به مناسبت روز حمل و نقل خدمت دوستان ناوگان حمل و نقل شهری و برون شهری برسیم تا بدانید در این شرایط کرونا در کنار شما هستیم.

عبدالرسول امامی اظهار کرد: شهرداری وظایف متعددی دارد که یکی از آنها حمل و نقل است و متولی این امر شهرداری است در مدت سه ماهی که در خدمت شما هستیم تعدادی از مشکلات و موانع موجود را برطرف کردیم و امیدواریم این روند اصلاحی را بتوانیم با سرعت بیشتری ادامه بدهیم تا بتوانیم کیفیت و خدماتی را که وظیفه شهرداری است ارتقا دهیم چرا که مردم خواستار حمل و نقلی ایمن، راحت و با کیفیت هستند.

وی ادامه داد: بحث حمل و نقل یکی از دغدغه های مدیریت شهری است و شغل رانندگی شغل سختی است و هزینه‌های آن با درآمدش همخوانی ندارد که امیدواریم با کمک هیئت مدیره جدید مشکلات مرتفع گردد و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ سرعت پایین حمل و نقل که علت اصلی آن مشکلات ترافیکی است حل شود و شاهد رخدادهای خوبی در امر حمل و نقل باشیم.

شهردار نجف آباد گفت: میانگین عمر ناوگان ۱۷ سال است که ما با ناوگان ۳۵ ساله فرسوده و قیمت های متغیر و سرویس مدارس آسیب دیده از کرونا روبه‌رو هستیم که اگر ایثار و گذشت رانندگان محترم نبود دچار بحران می شدیم.

شایان ذکر است؛ سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نجف آباد با ترکیب شرکت‌های حمل و نقل درون شهری و شش شرکت برون شهری و شرکت‌های حمل و نقل بار و ۱۱ شرکت دانش آموزی و ۷۰ شرکت تاکسی تلفنی دارای ناوگانی با ۱۲۰ اتوبوس ۱۶۲ مینی بوس و ۴۱۱ تاکسی هست که روزانه ۵۵ هزار مسافر را به کمک ۴ هزار راننده جابجا می کند.

به گزارش موج؛ این جلسه به مناسبت روز جهانی حمل و نقل با حضور عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد، موسویان رئیس هیئت مدیره سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نجف آباد، رضا رضایی مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر، سرهنگ سعدی صفیان به نمایندگی از راهور و نمایندگان شرکت‌های ناوگان حمل و نقل مسافر و بار اعم از رانندگان خطوط اتوبوسرانی، مینی بوسرانی، تاکسیرانی، تاکسی تلفنی ها و غیره برگزار شد.

حمل و نقل عمومی نجف آباد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه