English

شهردار قم روز حمل و نقل را تبریک گفت

شهردار قم با صدور پیامی روز حمل و نقل را تبریک گفت.

شهردار قم روز حمل و نقل را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام سید مرتضی سقائیان نژاد به شرح زیر است:

حمل‌ونقل در زندگی امروز بشر به مثابه یکی از شریان‌های اصلی در زندگی و به‌ویژه در زیست شهری شهروندان از اهمیتی ویژه برخوردار است، همچنان که بیش از دو سوم بودجه شهرداری‌ها و عمده‌ی فعالیت‌های عمرانی در امور مرتبط با ترافیک و عبور و مرور شهری معطوف می‌شود.

توجه به مباحث مختلف این صنعت در مسیر اعتلای رفاه و امنیت شهروندان در کنار اهتمام ویژه به مسائل زیست‌محیطی و پیشگیری از گسترش بیشتر معضل آلودگی هوا که در تمام کلان‌شهرهای کشور به آن مبتلا هستیم از مواردی است که می‌بایست با نگاهی تخصص محور در کنار سیاست‌های حمایتی کلان و ملی و تلاشی همیشگی به‌دنبال اجرای آن بود.

البته لزوم اصلاح رفتار و عملکرد ترافیکی شهروندان نیز مسئله‌ای مهم و اثرگذار است که نباید مورد غفلت قرار گیرد و با ارائه برنامه‌های مختلف در زمینه‌های فرهنگی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی و در کنار آن ایجاد زمینه‌ی استفاده بهینه، آسان و اثربخش از صنعت حمل‌ونقل به‌خصوص تقویت ساختاری و عملکردی بخش حمل‌ونقل عمومی ارتقاء آن را نیز شاهد باشیم.

فرارسیدن ۲۶ آذرماه روز ملی حمل‌ونقل را به‌تمامی فعالان این صنعت مهم و اثرگذار در گستره‌ی ایران اسلامی و همچنین همکاران خدوم و پرتلاشم در مجموعه شهرداری قم، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان‌ها و مراکز تابعه تبریک عرض می‌نمایم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه