English

شهردار قم روز حمل و نقل را تبریک گفت

شهردار قم با صدور پیامی روز حمل و نقل را تبریک گفت.

شهردار قم روز حمل و نقل را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام سید مرتضی سقائیان نژاد به شرح زیر است:

همواره در طول تمام ادوار تاریخ دو نیاز عمده حمل و نقل انسان و کالا در شرایط مختلف با اهداف متفاوت وجود داشته است و با حضور این ناوگان، مبدا و مقصد معنا یافت و توانسته فاصله را التیام بخشیده و درفصول مختلف باعث وصل فصل‌‎ها گردد. یکی از نیازهای اولیه انسانی که با توسعه اقتصادی و اجتماعی دامنه گسترده تری پیدا کرده و امروزه جزء یکی از مظاهر تمدن بشمار می‌رود، مسئله حمل ونقل است که با گذشت زمان اهمیت این صنعت در توسعه، بیشتر روشن می‌شود.

حمل‌ و نقل و جابه‌جایی مسافر و کالا در جوامع پیشرفته امروزی از اهمیت زیادی برخوردار است و امروزه حمل و نقل از جمله بخش‌های زیربنایی توسعه محسوب می‌گردد و می‌توان گفت که ناوگان حمل و نقل قانونمدار، توانمند و متعهد است وثمره‌ی اراده و حرکت چنین قانومندی، برکت است.

حمل و نقل شهری و جاده‌ای طیف گسترده‌ای از زنجیره تولید، توزیع، خدمات و استفاده و مصرف کالا را به یکدیگر متصل می‌نماید. اتخاذ روش‌های صحیح حمل ونقلی باعث جهش اقتصادی کشور می‌شود و می‌توان تجربه کشورهای توسعه یافته را بومی سازی نمود و متناسب با نیاز کشور به آنها پاسخ داد.

دامنه‌ی تاثیر حمل و نقل گسترده بوده و دربخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، زیارتی، گردشگری، آموزشی و حتی سیاسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هرچه به صنعت حمل و نقل بیشتر توجه شود شاهد ارتقاء سطح زندگی و کیفیت روابط اجتماعی خواهیم بود.

اما آن‌چه گفته شد تمام ظرفیت این صنعت موثر و متعهد نبود و ما شاهد بودیم که در ایام و شرایط خاص درگیری مردم با بیماری کرونا چگونه به خوبی در کنار مدافعان سلامت خوش درخشیدند و همگامی و همکاری آنان با پزشکان و پرستاران ستودنی است و ضمن رعایت صحیح شرایط و ضوابط، سختی‌های تعاملات و همکاری‌ها را با گذشت و همت آسان ساختند و با عمل به پروتکل‌‎های بهداشتی، پیشگامی خود را عملا نشان دادند.

به پاس خدمات ارزشمند و دلسوزانه ناوگان خستگی ناپذیر حمل و نقل کشور ۲۶ آذرماه مزین به نام روز حمل ونقل و رانندگان گردید که این‌جانب ضمن تبریک این روز خجسته برای همه عزیزان این عرصه، سلامتی، تندرستی و موفقیت ازدرگاه ایزد منان مسالت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه