English

شهردار قم:

کیفیت کار در حوزه شهدا باید افزایش یابد

شهردار قم بر لزوم افزایش کیفیت کار در حوزه شهدا تاکید کرد.

کیفیت کار در حوزه شهدا باید افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در جلسه کمیته رسانه کنگره شهدا که در سالن جلسات حوزه شهردار قم برگزار شد، با ابزار خوشحالی از اقدامات شهرداری در ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت پشتوانه حرکت‌های جامعه اسلامی است. اگر انقلاب اسلامی نخواهد منحرف شود و طبق فرمان‌ها حضرت امام و رهبری بخواهد حرکت کند باید این خط را دنبال کند.

شهردار قم با اشاره به اینکه برکات این اتفاق می‌تواند در حوزه منطقه‌ای و بین‌المللی ادامه پیدا کند، افزود: اگر چارچوب هر حرکتی باید توسط ستاد کنگره مشخص شود و همه دستگاه‌ها ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و با وحدت کلمه جلو برود قطعاً اثرات بهتری خواهند داشت.

سقائیان نژاد با تأکید بر اینکه وحدت دو قسمت دارد، تصریح کرد: وحدت در درون و وحدت در برون دو قسم وحدت است تا وحدت در درون شکل نگرفته باشد وحدت در برون حاصل نمی‌شود.

وی با اشاره به آیه ۱۰۰ سوره آل‌عمران، خاطرنشان کرد: در این آیه از بندگان سؤال پرسیده می‌شود که وقتی کتاب خدا و رسول خدا در میان شماست چرا کفر می‌ورزید و در ادامه می‌آید اگر ما به ریسمان الهی چنگ بزنیم فلاح و رستگاری برای ما به دست می‌آید.

شهردار قم با تأکید بر اینکه نیت‌ها و اخلاص در کار بسیار مهم است، تصریح کرد: کار در راه شهدا نیاز به نیت خالص دارد آن‌ها جان خود را در این راه داده‌اند و ما باید برای کار برای این عزیزان ابتدا نیت خالص داشته باشیم و بعدازآن نیاز به نقشه راه داریم.

سقائیان نژاد با تأکید بر اینکه نقشه راه را باید ستاد کنگره شهدا تدوین کند، خاطرنشان کرد: اگر این مسیر طی شود مطمئن باشید که برنامه‌های کنگره بسیار خوب پیش خواهد رفت و برکت خانواده‌های شهدا به این حرکت جلوه می‌دهد اما منیت در آن باشد یا خودخواهی و نیت‌ها خالص نباشد معمولاً دچار مشکل می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت وحدت در فرماندهی، افزود: کار هرچه کامل‌تر باشد موردقبول خداوند و ولی امر مسلمین قرار خواهد گرفت.

شهردار قم با اشاره به پروژه بوستان شهید زین‌الدین، تصریح کرد: این بوستان شاید در کشور بی‌نظیر باشد، بوستانی با فرم طبقاتی است که با هشت طبقه شبیه به بوستان جمشیدیه تهران است که با رشد فضای سبزش از زیبایی بیشتری هم برخوردار خواهد شد.

سقائیان نژاد به کاشت ۶ هزار اصله درخت هم اشاره کرد و گفت: این کار هم یکی از اقدامات اثرگذار است که با یاد شهدا انجام خواهد شد در مناطق مختلف یاد شهدا را زنده خواهد کرد.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به محتوا و کیفیت کار، افزود: امروز جوان‌ها دنبال کیفیت و محتوا و عقل و خرد و تفکر هستند و این موارد باید در اقداماتی که در حوزه شهدا انجام می‌شود جدی گرفته شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه