English

شهردار قم:

آرامستان جدید نزدیک جمکران به باغ مزار تبدیل خواهد شد

شهردار قم با بیان اینکه هیچ شک و شبهه‌ای در ایجاد آرامستان وجود ندارد، گفت: از ده سال گذشته باید در این شهر آرامستان احداث می‌شده و با احداث فضای سبز در آرامستان جدید محدوده مسجد مقدس جمکران این مکان به «باغ مزار» تبدیل خواهد شد.

آرامستان جدید نزدیک جمکران به باغ مزار تبدیل خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه اراضی 63 هکتاری شهرک قدس برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن الحاق شده است، اظهار کرد: اجرای این طرح‌ هزینه‌هایی را برای مدیریت شهری ایجاد می‌کند که باید برنامه‌ریزی لازم در این خصوص انجام شود ولی به طور کلی موافق اجرای این طرح هستیم.

شهردار قم با تأکید بر اینکه باید این طرح فرآینده‌های قانونی خود را طی کند، گفت: باید در این پروژه سهم هر دستگاهی به‌صورت مجزا و به‌درستی تعریف و مشخص شود.

وی سپس به احداث آرامستان جدید در محدوده مسجد مقدس جمکران اشاره و بیان کرد: ظرفیت حفره‌های آرامستان بهشت معصومه(س) قم رو به پایان بوده و کمبود آرامستان در این شهر نگران‌کننده شده است.

شهردار قم افزود: امروز تنها ۹هزار حفره از آرامستان بهشت معصومه(س) باقی‌مانده است و باید از 10 سال پیش آرامستان جدید در قم احداث می‌شد، از طرف دیگر ۹۰ هکتار از آرامستان جدید به فضای سبز اختصاص داده‌شده که همین فضا محیط را تلطیف می‌کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه