English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در قالب فروش گوشی تلفن همراه

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری فردی که از طریق درج آگهی فروش گوشی تلفن همراه از یک شهروند 25میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در قالب فروش گوشی تلفن همراه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در یکی از سایت های تبلیغاتی از او کلاهبرداری کرده موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد فرد شاکی با آگهی فروش گوشی تلفن همراه در سایت دیوار مواجه شده و با فروشنده تماس می گیرد که فروشنده نیز از او می خواهد تا مبلغ 25 میلیون ریال به حسابش واریز کند تا گوشی برایش ارسال شود و وی هم مبلغ درخواستی را برای فروشنده ارسال می کند اما گوشی تلفن همراه برایش ارسال نمی شود و فروشنده نیز به تماس های شاکی پاسخ نمی دهد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: ماموران پلیس فتا با بررسی های تخصصی در فضای مجازی متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به استان اصفهان منتقل می کنند. 

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه پس از اعتراف متهم به جرم ارتکابی خود به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شد، گفت: به شهروندان توصیه می کنیم  قبل از خرید اینترنتی و واریز وجه به حساب فروشنده  اطلاعات کافی از سایت مورد نظر، شخص فروشنده و جنس خریداری شده بدست آورند و تا زمانی که آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل نکرده اند از پرداخت وجه خودداری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه