English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی فروش خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری کلاهبردار اینترنتی فروش خودرو در خمینی شهر خبر داد.

دستگیری کلاهبردار اینترنتی فروش خودرو

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی گفت: فردی که از طریق درج آگهی فروش خودرو در یکی از سایت های واسطه گر از یک شهروند بالغ بر 100 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود ، شناسایی و دستگیر شد.

وی بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از طریق فضای مجازی مورد سؤاستفاده و کلاهبرداری قرار گرفته است ، مشخص شد شاکی در یکی از سایت های تبلیغاتی با آگهی فروش خودرو  مواجه شده و با فرد مورد نظر تماس برقرار می کند که فرد فروشنده از او می خواهد تا مبلغ 100 میلیون ریال را به عنوان بیعانه به حساب او واریز کند.

وی افزود: فردشاکی نیز فریب خورده و مبلغ درخواستی را بدون دریافت هیچ گونه مدرک و نشانی به حساب آن فرد واریز می کند و پس از آن دیگر فروشنده به تماس های وی پاسخگو نبوده است.

این مقام انتظامی بیان داشت : مأموران پلیس فتا با بکارگیری روش های علمی و تخصصی و همچنین اقدامات هوشمندانه خود  هویت متهم که  در یکی از استان های همجوار ساکن بود را در کمترین زمان ممکن شناسائی طی هماهگی با مقام قضائی نسبت به دستگیر وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در خاتمه خاطر نشان کرد: به شهروندان هشدار می دهیم که  قبل از خرید اینترنتی و واریز وجه به حساب فروشنده باید اطلاعات کافی از سایت مورد نظر،شخص فروشنده و جنس خریداری شده بدست آورند و تا زمانی که آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل نکرده اند از پرداخت هر گونه وجهی به حساب فروشنده خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه